Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Sauna] Kijken naar geslachtsdelen andere personen??  (gelezen 5961 keer)

Offline ramona_t

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 22
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 16-11-2009 14:40:50
[..]

Je mag het toch wel gewoon mooi vinden?
Jongens kijken toch ook naar naakte vrouwen in blaadjes (Playboy of iets :p ), dat is toch ook gewoon normaal?
Waarom in de sauna dan niet?
Dan is het nog echt ook!

Als je daar niet tegen kunt, ga dan niet of doe altijd een handoek om... ;)

Heeft er trouwens ooit wel eens iemand een stijve gehad in de sauna?

Ik wel, maar wij hebben thuis een eigen sauna dus dat maakt niet uit :p

Omdat je jezelf niet gaat zitten opgeilen bij onbekende die daar zijn om van de sauna te gaan zitten.
En die mensen in de sauna staan niet in mannenblaadjes en als ze hadden gewild dat vreemde mannen ze bij zich zitten op te geilen en over hun foto klaarkomen hadden ze er wel in gestaan.
ik vindt dit gewoon echt ver gaan nog even en je gaat de sauna met een prono film vergelijken.
De sauna is voor je ontspanning en niet om je te laten begluren door mastrubeerende mannen

Curiously

• Gast

Gepost op: 16-11-2009 16:57:28
[..]

Waarom?
Naakte mensen nou leuk zeg.
Of hoor jij onder de mensen die aan seks doet in de sauna enz of stiekem foto`s maakt zoals vorg jaar dat bij elysium een man was opgepakt die mensen in de sauna stiekum fotografeerde

Je bent erg zwart/wit.
Het lijkt wel of er volgens jou maar 2 soorten mensen bestaan in sauna's.
1. Mensen met de ogen dicht.
2. Mannen die alleen van geiligheid daar zitten.

Tip: ga naar een privé-sauna.

Gepost op: 16-11-2009 17:09:35
[..]

Omdat je jezelf niet gaat zitten opgeilen bij onbekende die daar zijn om van de sauna te gaan zitten.
En die mensen in de sauna staan niet in mannenblaadjes en als ze hadden gewild dat vreemde mannen ze bij zich zitten op te geilen en over hun foto klaarkomen hadden ze er wel in gestaan.
ik vindt dit gewoon echt ver gaan nog even en je gaat de sauna met een prono film vergelijken.
De sauna is voor je ontspanning en niet om je te laten begluren door mastrubeerende mannen

Zoals ik al zei: Ga dan niet naar een sauna :s!

Offline ramona_t

• Lid
  • **

Gepost op: 16-11-2009 17:38:39
[..]

Zoals ik al zei: Ga dan niet naar een sauna :s!

Als je geen mastruberende mannen naast je wilt?
Ik weet niet hoor maar daar is de sauna niet voor bedoeldt en het is ook verboden.
In een normaale sauna kom je als jet goed is niet zulke mensen tegen (tenzij er swb leden zijn) maar kom je alleen mensen tegen die daar zitten voor de sauna en niet om naar naakte mensen te kijken.
Als je naakte mensen wil kijken ga je naar een naakte mensen expositie als je van de sauna wil genieten ga je naar de sauna.
Logies toch

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Expertise: ICT
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 28
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 16-11-2009 17:40:24
[..]

Als je geen mastruberende mannen naast je wilt?
Ik weet niet hoor maar daar is de sauna niet voor bedoeldt en het is ook verboden.
In een normaale sauna kom je als jet goed is niet zulke mensen tegen (tenzij er swb leden zijn) maar kom je alleen mensen tegen die daar zitten voor de sauna en niet om naar naakte mensen te kijken.
Als je naakte mensen wil kijken ga je naar een naakte mensen expositie als je van de sauna wil genieten ga je naar de sauna.
Logies toch
Je kan ook overdrijven :P Je kijkt naar elkaar in een sauna, dat staat niet gelijk aan masturberen oid ;) Maar doordat je zoveel naakt ziet kan dat best opwinding tot gevolg hebben, zegt verder helemaal niks.
'Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomst'
:-* Quinta :-*

Offline ramona_t

• Lid
  • **

Gepost op: 16-11-2009 17:43:18
[..]
Je kan ook overdrijven :P Je kijkt naar elkaar in een sauna, dat staat niet gelijk aan masturberen oid ;) Maar doordat je zoveel naakt ziet kan dat best opwinding tot gevolg hebben, zegt verder helemaal niks.

Als je opgewonden wordt in de sauna denk je dus niet o een nakt mens en nog een en nog een. (logies want je bent in de sauna)
Maar denk je bv oo die heel mooie borsten zeg daar wil ik wel in knijpen of oei zij heeft een mooi poesje daar wil ik wel inzitten.

Alibi

• Gast

Gepost op: 16-11-2009 17:49:50
[..]

Waarom?
Naakte mensen nou leuk zeg.
Of hoor jij onder de mensen die aan seks doet in de sauna enz of stiekem foto`s maakt zoals vorg jaar dat bij elysium een man was opgepakt die mensen in de sauna stiekum fotografeerde

Je maakt nu echt een vergelijking met dat alle Duitsers in de W.O.II Nazi's waren. Er waren Nazi's, er waren mensen die het ook niet op de joden hadden maar niets deden en je had Duitsers die zelf joods waren (bij wijze van spreken).

Zo heb je vieze mensen in de sauna die stiekem foto's maken en seks hebben, zo heb je mensen die gewoon kijken en mensen die aseksueel zijn.

Alsof kijken zo raar is, elke puber die in een sauna komt kijkt naar andere. Bewijs het tegendeel maar is.

Offline ramona_t

• Lid
  • **

Gepost op: 16-11-2009 17:52:43
[..]

Je maakt nu echt een vergelijking met dat alle Duitsers in de W.O.II Nazi's waren. Er waren Nazi's, er waren mensen die het ook niet op de joden hadden maar niets deden en je had Duitsers die zelf joods waren (bij wijze van spreken).

Zo heb je vieze mensen in de sauna die stiekem foto's maken en seks hebben, zo heb je mensen die gewoon kijken en mensen die aseksueel zijn.

Alsof kijken zo raar is, elke puber die in een sauna komt kijkt naar andere. Bewijs het tegendeel maar is.

Wat bedoel jij met kijken?
Je hebt in mijn ogen kijken als naar een mens kijken en naar geslachtsdelen kijken.
EN als ik naar de titel van dit topic kijk staat daar naar geslachtsdelen kijken en niet naar mensen kijken die toevallig geslachtsdelen heben.
Dat laatste heb je overgens zowel als kijken als als zien.
Kijken is draai hoofd om oooo een mens en zien is er loopt daar toevallig een mens en jij ziet die je kan er niet omheen

Alibi

• Gast

Gepost op: 16-11-2009 17:55:56
[..]

Wat bedoel jij met kijken?
Je hebt in mijn ogen kijken als naar een mens kijken en naar geslachtsdelen kijken.
EN als ik naar de titel van dit topic kijk staat daar naar geslachtsdelen kijken en niet naar mensen kijken die toevallig geslachtsdelen heben.
Dat laatste heb je overgens zowel als kijken als als zien.
Kijken is draai hoofd om oooo een mens en zien is er loopt daar toevallig een mens en jij ziet die je kan er niet omheen

Zucht, je weet best wat ik daarmee bedoel. Dat je gewoon even kijkt wat er hangt/zit.

Offline ramona_t

• Lid
  • **

Gepost op: 16-11-2009 17:58:15
[..]

Zucht, je weet best wat ik daarmee bedoel. Dat je gewoon even kijkt wat er hangt/zit.

Nee ik wist niet wat je ermee bedoelt.
Dus jij bedoelt dat je een mens ziet en dan even omkijkt hoe de geslachtdelen van die persoon eruit zien.
Dat vindt ik persoonlijk wat vreemd ik zie niet in wat daar interesant aan is maar dat zal de nieuwerwetse mens wel weer zijn. (ben blijkbaar zwaar mideleeuws)

Offline Mr. Jay

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 16-11-2009 18:05:49
[..]

Nee ik wist niet wat je ermee bedoelt.
Dus jij bedoelt dat je een mens ziet en dan even omkijkt hoe de geslachtdelen van die persoon eruit zien.
Dat vindt ik persoonlijk wat vreemd ik zie niet in wat daar interesant aan is maar dat zal de nieuwerwetse mens wel weer zijn. (ben blijkbaar zwaar mideleeuws)

Ben je toevallig christelijk?

Offline ramona_t

• Lid
  • **

Gepost op: 16-11-2009 18:09:08
[..]

Ben je toevallig christelijk?

Nee ik vindt de kopeling van naakt en sexueele verlangens vreemd/ernstig.
Ik vindt dat dit ook apart hoort te kunnen.
Als je opstraat loopt in je winterjas kijken mensen ook niet naar daar waar je geslachtsdelen zitten en worden daar geil van waarom dan wel als je naakt bent.
Ik vindt dat naakt en sexueele verlangens gescheiden moet kunnen zijn.
En dat je net zo op iemand met winterkleding aan moet kunnen reageren als op iemand die naakt is.

Sumic

• Gast

Gepost op: 16-11-2009 18:10:32
Deze week naar de sauna geweest en er mij op betrapt dat je ogen willekeurig toch naar de geslachtsdelen van andere mannen of vrouwen dwalen, wie heeft dit nog???

Ik.  Lijkt me heel logisch trouwens.

Offline Mr. Jay

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 16-11-2009 18:17:09
[..]

Nee ik vindt de kopeling van naakt en sexueele verlangens vreemd/ernstig.
Ik vindt dat dit ook apart hoort te kunnen.
Als je opstraat loopt in je winterjas kijken mensen ook niet naar daar waar je geslachtsdelen zitten en worden daar geil van waarom dan wel als je naakt bent.
Ik vindt dat naakt en sexueele verlangens gescheiden moet kunnen zijn.
En dat je net zo op iemand met winterkleding aan moet kunnen reageren als op iemand die naakt is.

Tuurlijk. Er is functioneel naakt, en seksueel naakt. Maar als ik een mooie vrouw in de sauna bekijk, duik ik er ook niet gelijk op hoor...

Dat men in de sauna naar elkaar kijkt (inclusief geslachtsdelen) hoeft zeker niet seksueel gerelateerd te zijn. Mannen die elkaars penis bekijken, kijken misschien naar de gemiddelde lengte. Vrouwen die naar elkaar kijken (borsten en vagina), vergelijken misschien ook. Zonder dat er direct seksuele gevoelens bij komen kijken.

Dat jij die twee associeert, en op ons projecteert, is niet ons probleem. Toch?
« Laatst bewerkt op: 16-11-2009 18:18:12 door Mr. Jay »

meneer s

• Gast

Gepost op: 16-11-2009 18:19:40
ik ben er maar 1x geweest maar ik moet wel bekennen dat ik zonder gevoelens toch wel zo nu en dan keek naar geslachtsdelen,

Topic-labels: Geen