Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Plassen] In je broek plassen opwindend?  (gelezen 6452 keer)

Offline WhoeverTopic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 04-11-2009 17:08:42
Heey allemaal

Ik reed laatst na een lange schooldag naar huis en toen ik weg ging van school moest ik al behoorlijk nodig maar ik dacht dat red ik wel tot thuis. Maar toen ik bijna thuis was was de druk zo groot geworden en het was vrij koud dat het ineens begon te stromen ik hield het niet meer. Eigenlijk vond ik het nog best geil hoe denken jullie hierover en hebben jullie wel eens in je roek geplast?

Groetjes.
« Laatst bewerkt op: 08-11-2009 21:50:50 door Re-actie »

Offline Nailpolish

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 21
  • Land: nl

Gepost op: 04-11-2009 17:10:47
Ik heb nog nooit in m'n broek geplast. Ik zou het niet geil vinden eerder beschamend! zag helemaal niemand het dan? :o
In the end we just regret the chances we didn't take.

Offline WhoeverTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 04-11-2009 17:11:57
Ik heb nog nooit in m'n broek geplast. Ik zou het niet geil vinden eerder beschamend! zag helemaal niemand het dan? :o
Nee ik reed al bij mij door de buurt en daar is het altijd vrij rustig weinig verkeer enzo ik kwam niemand tegen.

henkiejoh

• Gast

Gepost op: 05-11-2009 17:44:24
ik vind het eerder ranzig dan geil

Offline MARS

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 53
  • Geslacht: Man

Gepost op: 05-11-2009 17:49:44
Ja ik kan me voorstellen dat het geil is (extra kriebelig voelt)
Net zoiets als een orgasme in het openbaar wat je ook eigenlijk niet wilt, maar wel erg hevig is juist daarom.
(onvrijwillig orgasme in het openbaar heb ik wel eens gehad)

Stuntman Mike

• Gast

Gepost op: 05-11-2009 17:54:15
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af of dit een overblijfsel is uit de baby/peutertijd, waarin de mens aan het begin van zijn leven leert dat plassen en poepen prettig is, zodat we biologisch goed functioneren.

Offline MARS

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 53

Gepost op: 05-11-2009 18:01:00
De signaalcentra volle blaas en erotisch gevoel liggen dicht bij elkaar.
Voor mannen is dit de verklaring voor de ODOL (ontzettend dikke ochtend lul)

Stuntman Mike

• Gast

Gepost op: 05-11-2009 18:02:57
De signaalcentra volle blaas en erotisch gevoel liggen dicht bij elkaar.
Voor mannen is dit de verklaring voor de ODOL (ontzettend dikke ochtend lul)

Je bedoelt in de hersenen? Dus alles wat in de hersenen dicht bij elkaar ligt wordt met elkaar geassocieerd?

Karen_x_90

• Gast

Gepost op: 05-11-2009 18:03:56
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af of dit een overblijfsel is uit de baby/peutertijd, waarin de mens aan het begin van zijn leven leert dat plassen en poepen prettig is, zodat we biologisch goed functioneren.

Ja ik vraag me ook af hoe het komt dat men dat leuk vindt.

OT: nee ik vind het absoluut niet geil, vind het eerder vies.

plasliefhebber

• Gast

Gepost op: 06-11-2009 06:58:03
Heey allemaal

Ik reed laatst na een lange schooldag naar huis en toen ik weg ging van school moest ik al behoorlijk nodig maar ik dacht dat red ik wel tot thuis. Maar toen ik bijna thuis was was de druk zo groot geworden en het was vrij koud dat het ineens begon te stromen ik hield het niet meer. Eigenlijk vond ik het nog best geil hoe denken jullie hierover en hebben jullie wel eens in je roek geplast?

Groetjes.

Geil!!  :9~  had je een skinny aan? dat is helemaal geil als je die natplast al dan niet perongeluk  ;)

ik heb het ook wel eens gehad ja, maar dat was nadat ik 2 liter water had gedronken, dan moet je ineens echt heel nodig  :D

maar het is echt geil  :9~

sjooost

• Gast

Gepost op: 06-11-2009 13:34:04
lijkt me enorm niks

Offline Dámelo Pedóso

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 19
  • Land: nl

Gepost op: 06-11-2009 18:56:43
Lijkt me niks..

pinkyhere

• Gast

Gepost op: 06-11-2009 21:48:43
Ik ben blij dat er eindelijk een meid is die het ook graag heeft.

Offline TanjaS

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 41

Gepost op: 06-11-2009 22:06:19
Nou, super hot wat mijn betreft. Van kinds af aan heb ik het al lekker gevonden. Was ook vrij lang een bedplasser. Niet praktisch maar ik kreeg dus geen signaal dat ik op moest staan omdat ik het wel fijn vind.

Doe het nog steeds. Merk dat het steeds heftiger wordt. Steeds meer behoefte aan plassen (op de gekste plekken). Spannend maar ook WHAT'S NEXT.
Waar stopt het. Heb ook samen met een vriend een site opgezet met als leidend onderwerp plassex. Leuk om samen te delen.

Groetjes Tanja.
« Laatst bewerkt op: 13-01-2010 21:40:59 door TanjaS »
Sex must be pleasure!

DamnPrettyFish

• Gast

Gepost op: 07-11-2009 11:29:16
Ik zou me eerder dood schamen. Zou niet weten wat ik er geil aan moet vinden.

Topic-labels: Geen