Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Neuken] Klaarkomen in vagina?  (gelezen 36362 keer)

Offline NonnaTopic starter

• Actief Lid
  • Leeftijd: 21
  • Land: be
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 24-08-2009 21:32:43
vinden jullie het erg als je vriend in je vagina klaarkomt?
mijn vriend weet gelukkig dat ik het niet prettig vind dat er na der hand van alles uit ''loopt''
en houdt daar rekening mee.

wat vinden jullie?
« Laatst bewerkt op: 24-08-2009 21:51:55 door Lunake »
''Als je mij wilt vangen, moet je me vrijlaten''

Offline Sacha

• Erelid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 24-08-2009 21:42:28
Ik vind het fijn. Voelt intiem, na afloop even een handdoekje eronder en klaar.
A house doesn't make a home, don't leave me here alone.

roosie

• Gast

Gepost op: 24-08-2009 21:44:11
Ik vind het heerlijk, haast een must eigenlijk. Voor mij is dat ook het teken dat het 'klaar' is zeg maar en dat vind ik ook erg prettig (dat teken dan, het klaar zijn niet altijd :P). Zo nu en dan ergens anders klaarkomen vind ik ook niet erg, maar in mijn vagina klaarkomen blijft het prettigst. Of kontje. Wat dat betreft zit daar niet enorm veel verschil tussen. :)

Offline wallflower

• Erelid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 24-08-2009 21:46:04
Ik vind het geweldig, geil, lekker, ...
Your eyes were wide
Tired, fading, just like mine...

Offline NonnaTopic starter

• Actief Lid
  • Leeftijd: 21

Gepost op: 24-08-2009 21:48:27
zo te horen zijn jullie er allemaal best positief over:P
''Als je mij wilt vangen, moet je me vrijlaten''

Offline noaatje

• Actief Lid
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 24-08-2009 21:51:50
bij mij loopt het er allemaal weer uit. maar dat vind ik niet erg. ik vind het heerlijk. alleen het valt een beetje op dat ik allemaal witte vlekken op mijn blauwe overtrek het zitten... maar dat boeit niet echt. mijn ouders zeuren er niet over.

Offline Lunake

• Erelid
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 24-08-2009 21:52:44
Ikzelf vind het zeker niet erg. Je moet gewoon beetje uitkijken dat het niet allemaal weer naar buiten loopt op je lakens. Meestal doe ik nadien gewoon een onderbroekje aan en is het probleem opgelost.

Offline cherytha

• Actief Lid
  • Leeftijd: 30

Gepost op: 24-08-2009 21:54:36

Nee, ik heb er totaal geen problemen mee als hij in mijn kutje klaarkomt... Er overheen mag ook  ;)
Oeh... Lekkertje dat staat je goed, mijn geil op je snoet!

Offline Fleur_r

• Actief Lid

Gepost op: 24-08-2009 23:23:24
Ik vind het wel vervelend dat het er ook weer uitkomt :p, ik heb vaak wel echt last van gedruip en geplak naderhand.

Maar ik vind het het zeker waard. Het is een lekker, intiem gevoel als hij komt.
:-)

Offline hiihaa

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 22
  • Land: nl

Gepost op: 24-08-2009 23:40:41
Ik vind het ook heerlijk zonder condoom dat hij in me klaarkomt. Het voelt heel anders dan met condoom. Je veegt het na afloop ook zo weer weg. Enig nadeel wat ik heb is als ik dan naar de wc ga dat het dan ontzettend veel pijn doet.
♥ Countess of Bathoria ♥

Offline Vonk

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 25
  • Land: nl

Gepost op: 24-08-2009 23:47:00
Mwah, dat het er uitloopt is niet echt fijn.. maar condooms vind ik nog vele malen irritanter.
This won't do the trick honey!                                                                                                                                                                
Master Rechtsgeleerdheid Vrije Universiteit Amsterdam

Karen_x_90

• Gast

Gepost op: 24-08-2009 23:49:30
Heb liever ergens anders :)

roosie

• Gast

Gepost op: 24-08-2009 23:55:14
Dat het er nog even uit blijft lopen vind ik ook wel irritant, maar vaak is dat gewoon even handdoekje eronder of paar tissues er tegen aan, wat naknuffelen en dan door naar het toilet. Dan is het meeste er echt wel uit. En anders nog maar even een inlegkruisje ofzo.

Een condoom zou ik vele malen erger vinden. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan die dingen. :P

anoni89

• Gast

Gepost op: 25-08-2009 01:13:14
Mijn vriendin vind het ook helemaal niet erg. Geeft haar ook inderdaad een gevoel dat we 'klaar' zijn.
Zij is vaak toch al een aantal keer gekomen als ik nog niet gekomen ben, dus dan wil ze ook zorgen dat ik voldaan ben. Na het klaarkomen stoppen we vaak ook gewoon meteen met vrijen, allebei met een glimlach. :) Even een handdoekje erbij om het af te doen, en daarna lekker naknuffelen.  ;) Of meteen douchen (ik dan) als ik ernstig zweet  >:D

Offline Helaku

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 28
  • Geslacht: Man

Gepost op: 25-08-2009 11:03:19
Mijn vriendin vind het totaal niet erg, maakt haar ook niet uit WAAR ik klaar kom.... :d

Die is gewoon dol op het gevoel en de smaak ervan..... :wh

Maar mijn ex die kon het bijv weer totaal niet hebben als er geknoeid werd :S
Photography is my life. I see things different.
Do you Know What You See On My Avatar? PM me! Get the picture :)
If We Have A Winner We Also Get A New Pic!!

Topic-labels: Geen