Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Penis] Stijve krijgen op naaktstrand irritant  (gelezen 842 keer)

sebas123456

• Gast

Gepost op: 24-08-2009 00:54:03
ik haat het zo dat je een stijfe krijgt als je mooie meiden ziet laatst op het naakt strand bijvoorbeeld zo hatelijk eigenlijk schaam :-[ me meer dan er van te kunnen profiteren :c(if ya know what i mean ;))
« Laatst bewerkt op: 24-08-2009 06:06:54 door Amargedon »

achterlijke

• Gast

Gepost op: 24-08-2009 01:00:47
Eh. Ik snap er weinig van. Wat is je vraag? :+

Offline Kermit-man

• Actief Lid
  • Leeftijd: 23
  • Geslacht: Man

Gepost op: 24-08-2009 01:02:56
op je buik gaan liggen en als ze hoi tegen je zeggen joh ik krijg een spontane erectie van je. zo knap ben je:)
I almost got drunk at school at 14. Where I almost made out with the homecoming queen.  Who almost went on to be miss texas. But lost to a slut with much bigger breasts

Offline Eclipsion

• Bekend Lid
  • Land: nl

Gepost op: 24-08-2009 01:17:05
Ja ik vind ook me meer dan er te kunnen profiteren van..

Nederlands?

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Expertise: ICT
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 24-08-2009 06:07:11
Draai je om, denk aan een baksteen, etc. Normale reactie van je lichaam hoor.
'Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomst'
:-* Quinta :-*

Offline Dámelo Pedóso

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 19

Gepost op: 24-08-2009 11:39:11
Uhm. Het is natuurlijk, maar dergelijke zaken zijn eigenlijk niet voor naaktstranden.

Devilish_Angel

• Gast

Gepost op: 24-08-2009 11:42:31
Zo vreemd is het niet en ik zou me er als vrouw zijnde ook niet echt veel van aantrekken. Even omdraaien en wachten tot 'ie weggaat.

Offline Barcode

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 24-08-2009 11:49:08
Zo vreemd is het niet en ik zou me er als vrouw zijnde ook niet echt veel van aantrekken. Even omdraaien en wachten tot 'ie weggaat.
had ik niet van je verwacht ik had verwacht dat je er meteen als een beest op zou duiken :') :+
Wanting to be someone else is a waste of the person you are

- Kurt Cobain

Devilish_Angel

• Gast

Gepost op: 24-08-2009 12:01:43
[..]
had ik niet van je verwacht ik had verwacht dat je er meteen als een beest op zou duiken :') :+

Ik was me bijna beledigd gaan voelen, maar toen bedacht ik me dat jij degene was die het zei. :P
Maar goed, ontopic.

skateboy

• Gast

Gepost op: 26-08-2009 08:21:46
Ik vind het bijna onmogelijk om een stijve op het naakstrand te krijgen, tenzij je het er echt voor doet.
Bv door afgetrokken te worden.

Je krijgt toch ook geen stijve als je in de stad op een terras een mooie meid ziet voorbij lopen?
Tenzij in je puberteit mss  :D

jordibi

• Gast

Gepost op: 26-08-2009 08:30:59
is ook lastig, maar heb er gelukkig niet zo vaak meer last van als in begin, wrs omdat je er toch aan went om zelf bloot te zijn en anderen bloot te zien, als ik stijve krijg ga ik op mijn buik liggen, of als het in de zee of zwembad gebeurt, gewoon wat langer zwemmen...

Offline Bi_me

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 26-08-2009 09:05:13
waarschijnlijk zullen nog meer mannen daar een stijve krijgen op het naaktstrant. als je ligt--> lig dan op je buik, in het water--> nog even in het water blijven dan valt het niet hard op
you only know when someone really means it when he says sorry when he's getting tears in his eyes

Offline cabrio

• Bekend Lid

Gepost op: 27-08-2009 00:11:55
Dit is echt een overroepen probleem hoor, misschien de puberhormonen, maar ik ga nu toch al wat jaartjes naar het naakstrand en heb nog maar 2 keer iemand met een stijve gezien en die deden er ook alles aan om dit te verbergen/vermijden.
De Zomer komt er terug aan, gelukkig maar, laat de zon en warmte maar volop losbreken.

Topic-labels: Geen