Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Seks] in het vliegtuig  (gelezen 3282 keer)

Offline NooNoo18Topic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 25
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 29-07-2009 19:57:59
HOE kun je nou sex hebben in het vliegtuig? Hoe ga je te werk...Tips pleasee
« Laatst bewerkt op: 30-07-2009 11:29:45 door Angel Inside »

Offline femina

• Erelid
  • Leeftijd: 38
  • Land: nl

Gepost op: 29-07-2009 20:27:48
Geen ervaring mee maar de sex op zich is natuurlijk het zelfde als elders. Ik denk dat als het gebeurd het op de (krappe) wc gebeurd. Of het moet een prive vliegtuig zijn.

Ik denk dat het niet vaak voorkomt en dat als je betrapt wordt je een serieus probleem hebt.
Stuur mij alleen een pm als je een serieuze vraag hebt. Sexueel getinte pm's worden gemeld bij de moderators (dating en camsex dus ook).                                          
                                  www.postcrossing.com

Offline NooNoo18Topic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 29-07-2009 20:29:48
jaah, hm ddat had ik ook al zo gedacht. maar vroeg me af of mensen er tips voor hadden...want met zn 2 opstaan en naar de plee gaan is ook alweer zo obvious.

Offline Pimpampet

• Forummeubel
  • *
  • Land: be
  • Geslacht: Man

Gepost op: 29-07-2009 20:32:19
jaah, hm ddat had ik ook al zo gedacht. maar vroeg me af of mensen er tips voor hadden...want met zn 2 opstaan en naar de plee gaan is ook alweer zo obvious.
alsof je je daar wat van aantrekt
gewoon neuken, op het toilet, hoe meer lawaai hoe beter, wat gaan ze doen? je vant vliegtuig zetten?
That's the beauty of argument, if you argue correctly, you're never wrong.

Offline aniekkie

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 29-07-2009 20:50:48
Ze delen op lange vluchten toch zo van die dekentjes uit? Kan je al wat foefelen onder die dekentjes.
Of zelf een dekentje meenemen natuurlijk.
Dacht dat er serieuse boetes opstonden als ze je betrapten in de toiletten van het vliegtuig.

Oktober

• Gast

Gepost op: 29-07-2009 20:51:32
Toiletten? Rustige vlucht waarbij niemand je ziet, er kan zoveel... Maar het lijkt me nergens ideaal.

Online zand

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 29

Gepost op: 29-07-2009 21:22:26
in de wc natuurlijk. vroeger keek de stewardess je streng aan als je werd betrapt.
sinds 9/11 wijzen ze je bij aankomst aan, en arresteert de beveiliging je. reken op een boete van een paar duizend euro en een paar jaar vliegverbod.
The artist formerly known as Zandsletje©

Sumic

• Gast

Gepost op: 29-07-2009 21:23:31
in de wc natuurlijk. vroeger keek de stewardess je streng aan als je werd betrapt.
sinds 9/11 wijzen ze je bij aankomst aan, en arresteert de beveiliging je. reken op een boete van een paar duizend euro en een paar jaar vliegverbod.

Gewoon omdat je een potje hebt zitten neuken?  Wat flauw!

Offline Pimpampet

• Forummeubel
  • *
  • Land: be

Gepost op: 29-07-2009 21:24:33
geloof ik nix van
That's the beauty of argument, if you argue correctly, you're never wrong.

Offline Shooter

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 40

Gepost op: 29-07-2009 21:24:54
Niemand lid van de "mile high club" ?
Be a salmon, fight the flow and die reaching your goal.

Vanaf nu worden iedere smart-ass die een pm stuurt om met mijn vriendin te daten gemeld aan een mod. DIT IS GEEN DATINGSITE.

Offline Douwe

• Actief Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 30-07-2009 10:48:52

Dat laatste geldt misschien alleen in Amerika, maar het blijft een sterk verhaal ;)

Offline thomie

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 30-07-2009 11:58:01
op de wc is de enige manier die ik kan bedenken ...
LL.M

Oktober

• Gast

Gepost op: 30-07-2009 11:58:26
op de wc is de enige manier die ik kan bedenken ...
Zolang niemand meekijkt kun je veel hoor..

Gepost op: 30-07-2009 12:07:06
De zogenaamde 'Mile high club'. Voor het grootste deel van de mensen is het gewoon de spanning. En ik moet zeggen dat ik wel snap waarom. Zou het 'stiekem' ook wel eens willen.
Een sub stoot zijn billen niet twee maal aan de zelfde zweep!
Al is het slaafje nog zo snel, de Meesteres achterhaalt hem wel!

Offline Kruidnootje

• Actief Lid
  • Leeftijd: 29

Gepost op: 30-07-2009 12:09:12
Gewoon een privé vliegtuig, is het aller makkelijkste, hoef je ook geen rekening met anderen te houden en kun je lekker je gang gaan. Alleen de piloten instructies geven dat ze op hun plek moeten blijven. En als het heel luxe is met bediening aan boord, moeten die ook op hun plek blijven :P
Living in, and working from London. Need to know something about London? Just ask! I'll be glad to answer your questions.

Topic-labels: Geen