Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [relatie] seksbeurs  (gelezen 825 keer)

Offline humpydumpyTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 11-06-2009 16:28:15
0
Binnenkort is er hier in de beurt weer een seksbeurs, en mijn vriendje wil met een hele bende jongens daar naartoe gaan. Ikzelf sta daar niet echt voor te springen dat hij met een bende geile bokken naar van die vrouwen gaat kijken, maar ik kan het hem toch moeilijk verbieden? Hebben jullie het daar ook zo moeilijk mee of zeggen jullie gewoon kortaf dat hij niet mag gaan?

XxMiichelle

• Gast

Gepost op: 11-06-2009 16:28:56
0
ja heel moeilijk, en ik zou zeggen ik ga mee of je gaat niet, einde discussie  :w
het ligt eraan, als jij zelf je er niet fijn bij voelt, moet je dat zeker wel aangeven.. je zit immers in een relatie
« Laatst bewerkt op: 11-06-2009 16:37:39 door XxMiichelle »

Offline Hoofdpiet

• Hoofdmoderator
  • Expertise: ICT
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 28
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 11-06-2009 16:36:40
0
We zouden dan eerder samengaan, maar anders mag ze best alleen als ze dat wilt.
'Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomst'
:-* Quinta :-*

Offline noekie

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 11-06-2009 16:47:41
0
zou denk ik ook liever samen gaan dan hij alleen met hoop (vrijgezelle) vrienden.
zou waarschijnlijk zeggen dat ik niet leuk vind maar echt verbieden dat die gaat kan je natuurlijk niet

XxMiichelle

• Gast

Gepost op: 11-06-2009 16:50:44
0
zou denk ik ook liever samen gaan dan hij alleen met hoop (vrijgezelle) vrienden.
zou waarschijnlijk zeggen dat ik niet leuk vind maar echt verbieden dat die gaat kan je natuurlijk niet
nee maar als hij toch gaat zonder jou terwijl je het er absoluut er niet mee eens bent, in wat voor relatie zit je dan? Geen rekening met elkaar houden...

Offline Hoofdpiet

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel

Gepost op: 11-06-2009 16:54:36
0
[..]
nee maar als hij toch gaat zonder jou terwijl je het er absoluut er niet mee eens bent, in wat voor relatie zit je dan? Geen rekening met elkaar houden...
Hangt er een beetje vanaf; als hij nooit rekening met je houdt snap ik je uitspraak. Maar het kan ook dat het deze ene keer is en het is ook zo dat je niet altijd kunt krijgen wat je wilt.

XxMiichelle

• Gast

Gepost op: 11-06-2009 16:56:04
0
[..]
Hangt er een beetje vanaf; als hij nooit rekening met je houdt snap ik je uitspraak. Maar het kan ook dat het deze ene keer is en het is ook zo dat je niet altijd kunt krijgen wat je wilt.
nee klopt, maar dan ook als nog moet je iedere situatie van elkaar appart zien, en als zei zich niet fijn voelt.. dan voelt ze zich niet fijn al kan ik me daar zeker iets bij voorstellen..
als hij met een stel vrijgezelle jongens gaat  :s als hun wat uit gaan vreten.. zou hij zeker alleen braaf in een hoekje blijven staan? ik denk het niet

Offline Hoofdpiet

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel

Gepost op: 11-06-2009 16:56:58
0
[..]
nee klopt, maar dan ook als nog moet je iedere situatie van elkaar appart zien, en als zei zich niet fijn voelt.. dan voelt ze zich niet fijn al kan ik me daar zeker iets bij voorstellen..
als hij met een stel vrijgezelle jongens gaat  :s als hun wat uit gaan vreten.. zou hij zeker alleen braaf in een hoekje blijven staan? ik denk het niet
Wat een vertrouwen ;) Het kan best dat hij zich gedraagt ookal doen z'n vrienden andere dingen :)

Ik kan me verder zeker wel voorstellen dat het niet leuk zal zijn hoor ;)

XxMiichelle

• Gast

Gepost op: 11-06-2009 16:58:37
0
ja maar hallo, dan sta je daar alleen...
ik zie het al helemaal gebeuren ja.. en zeker omdat ik m'n vriend ken,
en hij geen nee zou zeggen en gewoon gezellig mee zal doen, zelfs al stond ik er bij  :s

Offline Behind The Mask

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 11-06-2009 17:09:59
0
Binnenkort is er hier in de beurt weer een seksbeurs, en mijn vriendje wil met een hele bende jongens daar naartoe gaan. Ikzelf sta daar niet echt voor te springen dat hij met een bende geile bokken naar van die vrouwen gaat kijken, maar ik kan het hem toch moeilijk verbieden? Hebben jullie het daar ook zo moeilijk mee of zeggen jullie gewoon kortaf dat hij niet mag gaan?
geen van beide. Van mij mag hij gaan. Volgens mij zijn die beursen hilarisch. Ik denk niet dat ie er geil van wordt, het is meer wijzen en lachen :D

Offline Wonder

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 11-06-2009 17:57:13
0
ja maar hallo, dan sta je daar alleen...
ik zie het al helemaal gebeuren ja.. en zeker omdat ik m'n vriend ken,
en hij geen nee zou zeggen en gewoon gezellig mee zal doen, zelfs al stond ik er bij  :s

Daar zit dan het probleem lijkt me. Lijkt me niet echt tof :(

Maar ik zou m'n vriend wel laten gaan, ik heb niet het idee dat hij daar iets zal doen waarmee hij onze relatie stuk zou willen maken. Ik vertrouw hem daar in en ga er vanuit dat het gewoon een hilarisch middagje uit wordt, zoals Morna ookal zegt.
Ik zou denk ik wel vragen of ik mee zou mogen, maar niet om hem te controleren, maar gewoon omdat ik zelf wel benieuwd ben ;)

Maar mocht hij iets willen gaan doen wat ik niet zo tof vind, ookal kan ik niet bewijzen dat hij daar echt iets tegen de regels gaat doen... dan zou ik het hem laten weten dat ik het niet leuk vindt als hij gaat. Hopelijk kan hij m'n twijfels uit m'n hoofd praten en verder zal het zijn keus blijven. Ik zou het niet om zoiets uit maken ofzo.
« Laatst bewerkt op: 11-06-2009 17:58:01 door Wonder »
Durf te genieten

XxMiichelle

• Gast

Gepost op: 11-06-2009 17:58:03
0
[..]

Maar ik zou m'n vriend wel laten gaan, ik heb niet het idee dat hij daar iets zal doen waarmee hij onze relatie stuk zou willen maken. Ik vertrouw hem daar in en ga er vanuit dat het gewoon een hilarisch middagje uit wordt, zoals Morna ookal zegt.
Ik zou denk ik wel vragen of ik mee zou mogen, maar niet om hem te controleren, maar gewoon omdat ik zelf wel benieuwd ben ;)
nee dat vind ik ook niet, maar dat zijn dus 1 van de redenen voor mij, waarom m'n vriend niet zou mogen gaan, maar iedere situatie is weer anders  :)

Offline Behind The Mask

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 11-06-2009 18:01:10
0
[..]

Maar mocht hij iets willen gaan doen wat ik niet zo tof vind, ookal kan ik niet bewijzen dat hij daar echt iets tegen de regels gaat doen... dan zou ik het hem laten weten dat ik het niet leuk vindt als hij gaat. Hopelijk kan hij m'n twijfels uit m'n hoofd praten en verder zal het zijn keus blijven. Ik zou het niet om zoiets uit maken ofzo.
^^ dat dus :P Al denk ik dat mijn man niet zou willen dat ik met vriendinnen zou gaan, dan gaat ie liever zelf met me :p
[..]
nee dat vind ik ook niet, maar dat zijn dus 1 van de redenen voor mij, waarom m'n vriend niet zou mogen gaan, maar iedere situatie is weer anders  :)
Maar - en hier wil ik je echt niet mee kwetsen hoor - ben je wel overtuigd van jullie relatie als ie jou zoiets zou flikken?

XxMiichelle

• Gast

Gepost op: 11-06-2009 18:03:23
0
jup  :) hij moet alleen nog een beetje volwassen worden, en z'n eige willetje krijgen  ;) hij loopt gewoon achter met heel veel dingen.
Maar hij doet het niet, aangezien ik zoiets voorkom  ;)
« Laatst bewerkt op: 11-06-2009 18:03:58 door XxMiichelle »

Offline Ahoi

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 24
  • Land: be

Gepost op: 11-06-2009 18:06:50
0
[..]
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik vind in m'n relatie vertrouwen het belangrijkste.
Op de moment waarop ik m'n vriendin toestemming moet gaan vragen om met vrienden weg te gaan (ook al is het naar een seksbeurs, wat volgens mij ook gwn grappig is :p), is het volgens mij tijd voor een serieuze babbel.
Rekening houden met iemand betekent niet doen wat zij/hij zegt.

@TS: Volgens mij vinden ze dat gewoon grappig en willen ze dat eens zien, moet je er niet bang voor zijn.
Als je het echt niet vertrouwt kan je vragen of je met hen mee mag?
You were wrong, I still have faith!

A life less ordinary, that's the one I chose!

Topic-labels: Geen