Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Wat is het meest romantisch wat je ooit voor iemand gedaan hebt?  (gelezen 1865 keer)

Offline Dawn

• Actief Lid
  • Leeftijd: 22
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 06-06-2009 18:58:14
[..]

Oh, dat is écht super lief! Mijn vriend deed vroeger ook allemaal zulke lieve dingen, zoals erg zijn best doen voor iets dat ik écht wil, zoals die beer op de kermis;)

En dat van dat schriftje heb ik ook gedaan, maar dan een echt album...
En heb ook een filmpje gemaakt met "ons liedje" en allemaal foto's en gedichtjes enzo...
Dat vondie ook heel lief!
Het was geen schriftje ;) Het is een soort ringband album met gestreept papier zoals je in schriften hebt :P

En mijn vriend heeft heel veel kei lieve acties :D
Good to know it's all a game

xX- Love

• Gast

Gepost op: 06-06-2009 18:59:14
Midden in de kamer een pad met brandende kaarsen gemaakt die uitliep tot een hart. Daar binnen in 2 fotolijsten gezet in elke kant van het hart en daar weer midden in een romantisch pakket. Een doos met een donker rood lint +strik eromheen. Daarin zat een fles wijn, chocolade, 2 wijnglazen, romantische muziek cd's en een paar rode rozen  :d

L0LA

• Gast

Gepost op: 06-06-2009 19:00:17
[..]
Het was geen schriftje ;) Het is een soort ringband album met gestreept papier zoals je in schriften hebt :P

En mijn vriend heeft heel veel kei lieve acties :D
Ow, sorry, had ik verkeerd begrepen ;)
Hoop dat je beseft hoe gelukkig je jezelf mag prijzen!:)
Hoelang verkeren jullie al?

L0LA

• Gast

Gepost op: 06-06-2009 19:02:32
Wat me hier precies toch opvalt is dat het voornamelijk vrouwen zijn die uitpakken met grote, écht romantische dingen en wij als vrouw het eerder moeten stellen met af en toe iets kleins... Of zie ik dit verkeerd?
Misschien is het zoals Kevinw zegt, om te voorkomen dat we het altijd maar willen! :P

Offline Dawn

• Actief Lid
  • Land: nl

Gepost op: 06-06-2009 19:04:58
[..]
Ow, sorry, had ik verkeerd begrepen ;)
Hoop dat je beseft hoe gelukkig je jezelf mag prijzen!:)
Hoelang verkeren jullie al?
2 jaar, 4 maanden en vandaag 6 dagen ;)

Wat me hier precies toch opvalt is dat het voornamelijk vrouwen zijn die uitpakken met grote, écht romantische dingen en wij als vrouw het eerder moeten stellen met af en toe iets kleins... Of zie ik dit verkeerd?
Misschien is het zoals Kevinw zegt, om te voorkomen dat we het altijd maar willen! :P

Mijn vriend pakt juist het grootst uit van ons twee met romantische dingen :P
Good to know it's all a game

L0LA

• Gast

Gepost op: 06-06-2009 19:18:37
[..]
2 jaar, 4 maanden en vandaag 6 dagen ;)
[..]
Mijn vriend pakt juist het grootst uit van ons twee met romantische dingen :P
Hoop echt dat je beseft dat je het grote lot gewonnen hebt met jouw vriend! :)
Geef hem maar dikke zoen! :P

G2L

• Gast

Gepost op: 06-06-2009 19:25:38
nog nooit een serieuse relatie gehad dus nog nooit wat romantisch gedaan

Offline MainaTopic starter

• Actief Lid

Gepost op: 06-06-2009 23:29:11
Mijn ex was ook altijd nog best romantisch zit ik net te denken na al deze verhalen.
Hij kwam met valentijn met een reuze grote teddybeer en een kaartje waar hij in geschreven had.
En een keer hartjeslampjes (wel rood) dus kon ze 's avonds niet aandoen met gordijnen open.
Maar het was toch wel superlief.
Dus hier bewijst toch wel weer dat het inderdaad niet alleen maar meisjes zijn.
Maar Lola van mij mogen de jongens idd wel meer doen hoor, want mijn vriend doet ook veel te weinig!
Misschien komt dat wel als we over een paar weekjes samenwonen! Dan hebben we elke dag tijd voor elkaar, aangezien we elkaar nu best weinig zien is er ook niet echt een mogelijkheid voor.

Schatje ik hou superveel van je en ik laat je nooit meer los!

Offline roflwouter

• Actief Lid
  • Leeftijd: 18
  • Geslacht: Man

Gepost op: 06-06-2009 23:33:48
euuhh niks xD

L0LA

• Gast

Gepost op: 07-06-2009 08:57:14
Maar Lola van mij mogen de jongens idd wel meer doen hoor, want mijn vriend doet ook veel te weinig!
Misschien komt dat wel als we over een paar weekjes samenwonen! Dan hebben we elke dag tijd voor elkaar, aangezien we elkaar nu best weinig zien is er ook niet echt een mogelijkheid voor.
Ik hoop ook telkens dat het zal beteren als we samenwonen, want nu is het allemaal zo hectisch, en met ons werk enzo...
Maar het vinden van een geschikt huisje is alles behalve romantisch, dusja, daar begint het al hé! :P
Veel succes als je gaat samenwonen!

• Actief Lid

Gepost op: 07-06-2009 15:10:52
[..]
Ik hoop ook telkens dat het zal beteren als we samenwonen, want nu is het allemaal zo hectisch, en met ons werk enzo...
Maar het vinden van een geschikt huisje is alles behalve romantisch, dusja, daar begint het al hé! :P
Veel succes als je gaat samenwonen!

Ja dank je wel, dan gaat alles helemaal goed komen!
Maar jullie willen dus wel gaan samenwonen, maar jullie kunnen geen huisje vinden?
Hoelang heb je al een relatie dan?
Ik hoop voor je dat dat al snel gebeurd dan, want dan heb je alle tijd van de wereld en kun je alles doen wat je wilt.
Als mijn vriend hier nu blijft slapen, kunnen we bijna niks leuks doen, aangezien mijn achternichtje boven mij slaapt.
Ik lig namelijk onder haar bed. :d
Maar aanstaande weekend gaan ze allemaal weg dus hebben wij twee lekker weekendje home alone!

L0LA

• Gast

Gepost op: 07-06-2009 17:37:17
[..]

Ja dank je wel, dan gaat alles helemaal goed komen!
Maar jullie willen dus wel gaan samenwonen, maar jullie kunnen geen huisje vinden?
Hoelang heb je al een relatie dan?
Ik hoop voor je dat dat al snel gebeurd dan, want dan heb je alle tijd van de wereld en kun je alles doen wat je wilt.
Als mijn vriend hier nu blijft slapen, kunnen we bijna niks leuks doen, aangezien mijn achternichtje boven mij slaapt.
Ik lig namelijk onder haar bed. :d
Maar aanstaande weekend gaan ze allemaal weg dus hebben wij twee lekker weekendje home alone!

Wij hebben relatie van 3,5j maar poosje terug wel 3maand uit elkaar geweest (is verrekend in 3,5j, anders was het al meer:p)
Wij zijn heel dringend op zoek naar huisje, maar kunnen geen huisje naar onze zin vinden... Zijn allemaal kleine huisjes, zonder garage of tuin ofzo, zien we niet echt zitten...
En bij ons is niet echt het probleem dat het niet mogelijk is omwille van familie ofzo, maar gewoon allebei heel druk bezig met ons werk en onze hobby's, dusja...
Komt wel goed hoor! ;)

Ontopic: Mijn vriend was gisterenavond heel lief voor me: Hij kwam thuis met bos bloemen en daarna kaarsjes bij bad enzo, echt zaaaalig om te relaxen!!! En heeftie lekker voor me gekookt enzo, mmmmmm!

• Actief Lid

Gepost op: 07-06-2009 19:09:17
[..]

Wij hebben relatie van 3,5j maar poosje terug wel 3maand uit elkaar geweest (is verrekend in 3,5j, anders was het al meer:p)
Wij zijn heel dringend op zoek naar huisje, maar kunnen geen huisje naar onze zin vinden... Zijn allemaal kleine huisjes, zonder garage of tuin ofzo, zien we niet echt zitten...
En bij ons is niet echt het probleem dat het niet mogelijk is omwille van familie ofzo, maar gewoon allebei heel druk bezig met ons werk en onze hobby's, dusja...
Komt wel goed hoor! ;)

Ontopic: Mijn vriend was gisterenavond heel lief voor me: Hij kwam thuis met bos bloemen en daarna kaarsjes bij bad enzo, echt zaaaalig om te relaxen!!! En heeftie lekker voor me gekookt enzo, mmmmmm!

Haha toch eindelijk weer iets romantisch!
Das alleen maar goed.
Ik ga over 7 weken dan samenwonen, we hebben nu 3 en halve maand.
Wel kort maar veel meegemaakt door ruzies thuis enzo.
Dus ja nu gaat alles toch wat sneller.
Wij krijgen een gloednieuw appartement.
Zijn nu bijna helemaal af.
Ik heb al foto's gezien en het is echt reuzegroot.
We hebben ook een balkon van 10 bij 1,50. :^
Dus heeeeerlijk!
Nou ik hoop echt voor je dat alles snel goed komt joh.
Ik ga volgend weekend lapdance bij hem doen! Leek me wel een keer heel erg leuk.
Dus nog maar even afwachten dan.

Offline Limbo-boy

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 08-06-2009 15:41:20
Om ook eens een mannelijke versie van een romantische verrassing te geven:

Het ging een tijdje slecht in onze relatie (zelfs 2 maanden uit elkaar geweest). Maar uiteindelijk leken we toch terug naar elkaar toe te groeien. Ik had haar gezegd dat we met Valentijn bij mij thuis iets gingen eten. Wat ze natuurlijk niet wist was dat ik ging koken voor haar. Het was de eerste keer dat ik had gekookt voor haaren al dadelijk een 3-gangenmenu klaargemaakt. Uiteraard hoorde daar ook romantische achtergrondmuziek en kaarsjes bij. Elke gang kreeg ze er ook nog een briefje op met een korte tekst.
Na het eten gingen we dan naar boven en daar had ik het romantisch ingericht. De kamer stond vol met kaarsjes en allemaal foto's van ons (vanuit de tijd dat het heel goed ging tussen ons). Aan het plafond hingen slingers van hartjes (zelfgemaakt) en hartjesballonnen. Ik had ook nog een brief geschreven van een aantal bladzijdes waarin ik haar duidelijk had gemaakt hoezeer ik haar had gemist in de slechte tijd.
Na enkele momenten stonden we natuurlijk beide met de tranen in de ogen  :)

En voor de dag nadien had ik nog een ontbijt op bed voorzien met champagne, vers fruit, verse broodjes, zacht gekookte eitjes, ...

Zeg nu nog eens dat er geen romantische mannen zijn  ;)

• Actief Lid

Gepost op: 08-06-2009 19:08:48
Om ook eens een mannelijke versie van een romantische verrassing te geven:

Het ging een tijdje slecht in onze relatie (zelfs 2 maanden uit elkaar geweest). Maar uiteindelijk leken we toch terug naar elkaar toe te groeien. Ik had haar gezegd dat we met Valentijn bij mij thuis iets gingen eten. Wat ze natuurlijk niet wist was dat ik ging koken voor haar. Het was de eerste keer dat ik had gekookt voor haaren al dadelijk een 3-gangenmenu klaargemaakt. Uiteraard hoorde daar ook romantische achtergrondmuziek en kaarsjes bij. Elke gang kreeg ze er ook nog een briefje op met een korte tekst.
Na het eten gingen we dan naar boven en daar had ik het romantisch ingericht. De kamer stond vol met kaarsjes en allemaal foto's van ons (vanuit de tijd dat het heel goed ging tussen ons). Aan het plafond hingen slingers van hartjes (zelfgemaakt) en hartjesballonnen. Ik had ook nog een brief geschreven van een aantal bladzijdes waarin ik haar duidelijk had gemaakt hoezeer ik haar had gemist in de slechte tijd.
Na enkele momenten stonden we natuurlijk beide met de tranen in de ogen  :)

En voor de dag nadien had ik nog een ontbijt op bed voorzien met champagne, vers fruit, verse broodjes, zacht gekookte eitjes, ...

Zeg nu nog eens dat er geen romantische mannen zijn  ;)

Ok hier toch wel weer een romantische jongen!
Heel leuk en lief gedaan zeg!

Topic-labels: Geen