Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Vagina] Waar komt dat bloed vandaan?  (gelezen 572 keer)

Offline blingyTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 01-05-2009 12:58:51
hallo ik ben nieuw op deze forum maar heb echt een dringende vraag en weet neit wat ik meot doen, ik weet neit of die goed staat maar hier is men vraag en ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen

ik heb een vriend met een best wel een grote , toen we het voor het eerst deden kwam er al bloed uit ,men vagina. hij zei al van ik heb je uitgescheurd, na een dag was het over. daarna hebbe we vaak nog sex gehad zonder problemen , maar sinds pas proberen we  voor een kindje en gaat wel rustig alles enzo, maar we hebbe op 1 dag wel 8 keer gedaan en het deed een beetje pijn bij mij benede die dag maar geen bloed
volgende ochtend word ik wakker en er komt echt veel bloed uit, alsof ik menstrueer ofzo, het doet wel pijn, ik heb geprobeert met water te spoelen en nu doet het midner pijn , maar bloed nogsteeds, ik kan neit zien waar het vandaan bloed want is niets te zien bij men opening, kan iemand me helpe met watik meot doen, kan ik eht gwn laten gaan dat eht moet helen of meot ik toch wel ff de dokter bezoeken??

heel erg bedankt alvast ben echt wanhopig
xxxx
« Laatst bewerkt op: 01-05-2009 13:42:37 door Amargedon »

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Expertise: ICT
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 28
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 01-05-2009 13:43:06
Het is niet toevallig gewoon je menstruatie? En het blijft nu ook nog doorgaan? Met een spiegeltje, zie je dan wat? Als het echt blijft bloeden lijkt het mij toch beter om er even naar te laten kijken.
« Laatst bewerkt op: 01-05-2009 13:52:12 door Amargedon »
'Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomst'
:-* Quinta :-*

Offline Stampertje

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 27
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 01-05-2009 14:45:13
Had je pijn terwijl je bezig was?
8x op een dag is natuurlijk ook niet weinig.
Heb je pijn in je buik alsof je ongesteld bent? Of helemaal niet?

Je kunt overigens wel een inlegkruisje gebruiken om het bloed op te vangen. Als je niet zeker bent en het is binnen een paar dagen neit weg, zou ik wel naar de dokter gaan
In New York, concrete jungle where dreams are made of, there's nothing you can't do, now you're in New York. These streets will make you feel brand new, the lights will inspire you, let's hear it for New York!        ~ Lid van WWS!

Offline blingyTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 02-05-2009 11:48:22
ik ben niet ongesteld omdat ik dat 1 week gelede was, tja gebruik de pil ook neit meer dus maar dat betekent toch neit als menstruatie, want ik voel ook geen buikpijn, het doet daar alleen beetje pijn daar benede aaan de binnekant. me vriend zegt dat eht misschien kom omdat hij te diep is geweest kand at ?
« Laatst bewerkt op: 02-05-2009 11:53:17 door blingy »

sunshine-

• Gast

Gepost op: 02-05-2009 11:57:07
het kan zijn dat je bloedvaatjes aan de binnenkant van je vagina nu heel gevoelig zijn en die sneller scheuren. Je kan de dokter laten kijken en m isschien kan hij het van binnen een soort van bevriezen, dan kunnen je bloedvaatjes niet meer scheuren. En als het goed is, moet je dan geen bloedingen meer krijgen.

Topic-labels: Geen