Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: wat kan je gebruiken als dildo?  (gelezen 5350 keer)

plyrlrns

• Gast

Gepost op: 14-03-2009 21:17:35
wat kan je zoal als dildo gebruiken ?
( iets dat je niet moet gaan kopen in een sexshop )

Offline Annanas

• Erelid
  • Leeftijd: 21
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 14-03-2009 21:21:18
Waarom niet iets dat je in de sexshop moet halen?

Gebruik je vingers, spullen die je in huis vind zijn vaak onhygiŽnisch of onveilig. En zijn er niet voor gemaakt om als dildo te fungeren
« Laatst bewerkt op: 14-03-2009 21:21:45 door annanaz »
♥                                    
 Ik heb je liever dan brood, al zegt men dat het niet kan en al kan het ook niet. 
Liever dan vrolijkheid of regen, liever nog dan ik heb je lief.

Offline MisFXB

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 14-03-2009 23:36:57
Je kan ook iets via internet bestellen, dan hoef je de shop niet in ;) en dat is wel zo veilig.
Proud to be a vegetarian.

Offline essie_88

• Actief Lid

Gepost op: 15-03-2009 00:14:34
Je kunt het beste iets uit een seksshop gebruiken. Dat kun je ook online bestellen, als je het niet fijn vind om naar binnen te gaan.
Gebruiksvoorwerpen kunnen scherpe randjes/hoekjes hebben die je vagina kunnen beschadigen, en een wondje in je vagina is erg gevoelig, Geloof me, dat wil je niet hebben.

Offline lexoo

• Actief Lid
  • Leeftijd: 21
  • Geslacht: Man

Gepost op: 15-03-2009 02:23:52
dat mensen het nog vragen he :') na ongeveer 100.000 van die topic's met allemaal het zelfde antwoord :')

NIKS gewoon een shop binnen gaan je handjes geneug vinden of internet (easyshop van swb!) dan hoeven je ouders niks te weten.
live history, be history

Offline fabber9119

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 15-03-2009 02:50:07
Je kunt het beste iets uit een seksshop gebruiken. Dat kun je ook online bestellen, als je het niet fijn vind om naar binnen te gaan.
Gebruiksvoorwerpen kunnen scherpe randjes/hoekjes hebben die je vagina kunnen beschadigen, en een wondje in je vagina is erg gevoelig, Geloof me, dat wil je niet hebben.

Ervaring?;)

Offline Dionysos

• Erelid

Gepost op: 15-03-2009 05:21:48
Als je echt wat wil gebruiken kan je het beste je vingers gebruiken. Alles wat je ervoor kan verzinnen is dus niet geschikt.
Beter haal je een echte dildo ergens. Die zijn er voor gemaakt.

Offline LittleTerrorist

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 19

Gepost op: 18-03-2009 20:24:34
en als je 14-16 jaar bent ik zoek al heel lang om een vagina na te maken
Do Not Mess With MEH!

xJustxmex

• Gast

Gepost op: 18-03-2009 21:35:06
en als je 14-16 jaar bent ik zoek al heel lang om een vagina na te maken

je kunt natuurlijk ůůk een vriendin zoeken.

Offline dannyB

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 18-03-2009 23:06:52
ja hoor, alsof je als 13 jarige een vriendin tegen komt om mee te neuken.....niet erg waarschijnlijk lijkt me

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Expertise: ICT
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 19-03-2009 06:06:04
ja hoor, alsof je als 13 jarige een vriendin tegen komt om mee te neuken.....niet erg waarschijnlijk lijkt me

Soms wel, soms niet. Het is niet onmogelijk gezien sommige verhalen en ervaringen op het forum.
'Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomst'
:-* Quinta :-*

Offline Tentstok

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 18

Gepost op: 19-03-2009 19:56:35

Dat kan prima hoor... Vanaf dan ( merk ik zelf heel erg ) gaan je hormoontjes werken en dan is het oppassen geblazen :+
Hoe dan.

toet11

• Gast

Gepost op: 16-04-2009 10:46:22
hi,

wat ik ook lekker vindt is onder de douche de harde straal van de douchekop op je klitoris en je ondertussen vingeren.
je weet niet hoesnel je klaarkomt. veel plezier.

Prediletto

• Gast

Gepost op: 16-04-2009 11:05:24
waarom zou je niet een shop binnen gaan? Daar is niets beschamend voor en die winkeleigenaar zal heus zijn klant niet gaan staan uitlachen. Ook de mensen die in de shop staan zullen je niet uitlachen. Het is misschien een beetje eng, maar dat hoeft het helemaal niet te zijn. Het is juist leuk vind ik.

Topic-labels: Geen