Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Vallen meisjes/vrouwen alleen op macho's?  (gelezen 7226 keer)

Offline PixieTopic starter

• Actief Lid
  • Geslacht: Man

Gepost op: 07-12-2004 19:26:56
Er zijn mensen (mannen) die beweren dat vrouwen/meisjes alleen op macho's en andere "echte mannen" vallen, bewust of onbewust en dat "softies", "nieuwe mannen" enz. weinig of geen kans maken. Nu zou ik vooral van meisjes/vrouwen willen weten of dat zo is? Hoe is dat bij jullie, vallen jullie ook alleen maar voor macho's, of hebben jullie daar een hekel aan? Maar mannen/jongens mogen ook hun ervaringen of ideeŽn over dit onderwerp geven natuurlijk.
De mens stamt af van de aap.

ChicaBonita

• Gast

Gepost op: 07-12-2004 19:28:56
Ik val op een bepaald type man. Dat is vaak geen lieverdje maar iets in mij zorgt ervoor dat ik me aangetrokken voel tot hun, hoewel ik in het verleden zeer pijnlijke gevolgen heb mogen ondervinden van mijn 'voorkeur'...

Maar.. Niet elk mens is hetzelfde  d:)b

Offline Quinta

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 07-12-2004 19:30:07
Ik val helemaal niet op macho's, ik haat het type jongen die denkt dat ie alles is. Tenminste dat versta ik onder macho's, die vinden zichzelf heel wat en willen dan ook een vriendin die van top kwaliteit is. Geef mij maar "softies" zoals jij het noemt.
7 jaar geleden elkaar ontmoet in de slowchat, hoezo 'dating' verboden :-X
:-* Amargedon :-*
7-7-11 zijn we getrouwd!

Offline Irrefutable

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 08-12-2004 00:44:15
Ik denk dat je niet kunt zeggen dat de vrouw op een macho valt. Iedere vrouw is verschillend, dus iedere vrouw valt ook op een ander type man. Uit ervaring heb ik wel geleerd dat veel vrouwen een mix van een 'softie' en een macho wel kunnen waarderen, je moet ten slotte ook wel een beetje stoer kunnen zijn en haar kunnen beschermen enzo ;), maar aan de andere kant moet je ook wel je gevoelens kunnen tonen. Ach, gewoon jezelf zijn lijkt me het allerbelangrijkste, dan zie je daarna wel wat er op je afkomt.

Lana

• Gast

Gepost op: 08-12-2004 00:55:24
Vrouwen vallen niet per definitie op macho's. Je hoort nog wel eens de uitspraak: mmmm..lekker lijf, maar die arrogante kop die erop zit xx(

Maar vrouwen vallen nog wel eens op "foute" mannen. Maar dat is volgens mij een ander type man.

Voor alle duidelijkheid: dit is mijn mening  :)

LimboDave

• Gast

Gepost op: 08-12-2004 01:59:43
Hoi hoi ik ben nieuw hier en zal me maar meteen ff hier voorstellen >> Ik ben Dave, 20 jaar jong en kom uit het nu koude zuiden van limburg >> Heerlen! :y

Ontopic:

De meeste dames waar ik mee heb gepraat over zo'n onderwerpen zeiden tegen mij dat ze vallen op mannen/jongens die van binnen juist erg gevoelig zijn en dat vonden hun juist "stoer" >> Mannen die dus gevoelig(soft) zijn. 8)

Offline Chronica

• Actief Lid
  • Leeftijd: 29
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 08-12-2004 11:26:22
Ik denk dat vrouwen zich meer aangetrokken voelen tot een 'bad guy', waarschijnlijk voelen ze zich veilig bij hen. Maar dat ligt bij elke vrouw natuurlijk anders. Meestal vinden ze een macho man heerlijk om naar te kijken, en misschien verlangen ze naar seks met hem maar echt een relatie zien ze meestal niet zitten.

Ik zelf haat zulke type man, met hun arrogante kop en houding en maar grote praatjes hebben. Nou ja en wat zijn softies? Mijn vriendje is juist heel zachtaardig, behulpzaam, emotioneel enz dus als je dat verstaat onder een softie dan geef mij die maar. Ik smelt namelijk voor jongens die net doen alsof ze stoer zijn en dat helemaal niet zijn.  :^
http://www.chronica85.blogspot.com
Ik ben een bietje :D I'm Maybe sick But I am not Crazy :+ (Better known as 'chrissy' :D)
Mis je lieve lieverd, je bent en blijft toch lekker mijn ventje...

LimboDave

• Gast

Gepost op: 08-12-2004 13:39:31
Juist, dat bedoel ik, dat zeiden die dames ook tegen mij, stoer van buiten, zacht van binnen om het maar zo te zeggen :y

Offline rein

• Bekend Lid
  • Land: nl

Gepost op: 08-12-2004 15:06:44
Volgens mij gaan veel vrouwen eerst hard op hun bek voordat ze voor het type softie vallen, en de macho laten voor wat het is. Getuige mijn observatie bij enkele vriendinnen.
I like Marilyn Manson!

greatcompanion

• Gast

Gepost op: 08-12-2004 20:41:27
ik val zelf juist op type softie  :w lieve, verlegen jongen, evt brilletje, mooie ogen, verzorgd uiterlijk (niet knap dus, maar wel gewoon verzorgd) en je kan me opvegen! :P

LimboDave

• Gast

Gepost op: 08-12-2004 22:47:40
ik val zelf juist op type softie  :w lieve, verlegen jongen, evt brilletje, mooie ogen, verzorgd uiterlijk (niet knap dus, maar wel gewoon verzorgd) en je kan me opvegen! :P

Opvangen ook goed? vind ik iets romantischer O:)

broembroemtoettoet

• Gast

Gepost op: 09-12-2004 09:17:23
Ik val helemaal niet op macho's, ik haat het type jongen die denkt dat ie alles is. Tenminste dat versta ik onder macho's, die vinden zichzelf heel wat en willen dan ook een vriendin die van top kwaliteit is. Geef mij maar "softies" zoals jij het noemt.

:y
I would say the same... :)

Offline chief officer

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 09-12-2004 17:09:37

is dat niet het einde van Blue_eyes' theorie  >:( :'(??
If we embrace life like the mayfly, what a life that would be :)

Lady Dana

• Gast

Gepost op: 09-12-2004 22:35:49
Ik zelf val wel een beetje op het 'mannelijke' type. :D Het moet zeker geen watje zijn, daar kan ik absoluut niet tegen. Maar ik spreek geheel voor mezelf hoor. Er zijn weldegelijk vrouwen die ze anders willen. Gelukkig maar...

Offline PixieTopic starter

• Actief Lid

Gepost op: 09-12-2004 22:46:24
Ik zelf val wel een beetje op het 'mannelijke' type. :D Het moet zeker geen watje zijn, daar kan ik absoluut niet tegen. Maar ik spreek geheel voor mezelf hoor. Er zijn weldegelijk vrouwen die ze anders willen. Gelukkig maar...
Gelukkig maar, helaas ben ik ze nog niet tegengekomen of zij mij nog niet. Maar ze bestaan, daar ben ik zeker van.
De mens stamt af van de aap.

Topic-labels: Geen