Wil toch niet zeggen dat je het bij 20 mensen op een avond doet? En bij je eigen vriend(in) bvb, is dat dan ook sletterig?
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben. Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je haar nooit meer op zien gaan. Lekker ding van meDe liefste <3
Eerste keer... verkering: als in een serieuze relatie, 16 Eerste keer... schuren (je weet wel, dansen...): Nvt. haat aan schuren Eerste keer... kussen: 16 Eerste keer... tongzoenen 16 Eerste keer... seks: 16 Eerste keer... gepijpt/gebeft 16 Eerste keer... dronken geweest: 16
Eerste keer... verkering: groep 6 Eerste keer... schuren (je weet wel, dansen...): niet Eerste keer... kussen: 13 jaar Eerste keer... tongzoenen: 13 jaar Eerste keer... seks: niet gedaan Eerste keer... gepijpt/gebeft niet gedaan Eerste keer... dronken geweest niet geweest
euh ik weet niet wat ik hier moet schrijven.... xD
zouden jullie antwoord willlen geven op de volgende vragen? Eerste keer... verkering Als ik de basisschool niet mee tel: 14 jaar. Eerste keer... schuren (je weet wel, dansen...) Ik schuur nooit, maar de 1e keer dansen met n jongen?12 Eerste keer... kussen 11 een kusje op de mond in de sauna met n 15 jarige jongen op vakantie(meer durfde ik echt niet!) Eerste keer... tongzoenen 12. Eerste keer... seks 14 Eerste keer... gepijpt/gebeft 14 Eerste keer... dronken geweest 14(schande eigenlijk )
Eerste keer... verkering Groep 6 basisschool, maar dat was niet serieus, gewoon omdat iedereen het wilde Eerste keer... schuren (je weet wel, dansen...) ook groep 6 of 7, met van die fuifjes Eerste keer... kussen Kussen op de want met de eerste verkering Eerste keer... tongzoenen is er nog niet van gekomen Eerste keer... seks Maagd en proud of it Eerste keer... gepijpt/gebeft Nog niet gedaan Eerste keer... dronken geweest op mijn 15e
Eerste keer... verkering 12 jaar Eerste keer... schuren (je weet wel, dansen...) 14 ofzo denk Eerste keer... kussen 12 jaar Eerste keer... tongzoenen 12 jaar Eerste keer... seks 16 jaar Eerste keer... gepijpt/gebeft 14 jaar Eerste keer... dronken geweest aangeschoten dan.. 14 jaar
Eerste keer... verkering - 12 Eerste keer... schuren (je weet wel, dansen...) - 11 Eerste keer... kussen - 11 Eerste keer... tongzoenen - 12 Eerste keer... seks - - Eerste keer... gepijpt/gebeft - - Eerste keer... dronken geweest - -
"Iedereen heeft een talent en het is de truc om zo dicht mogelijk bij dat talent te blijven."
Quote Tara_17 op 17-04-2010 23:38:51: Eerste keer... verkering 12 jaar Eerste keer... schuren (je weet wel, dansen...) 14 ofzo denk Eerste keer... kussen 12 jaar Eerste keer... tongzoenen 12 jaar Eerste keer... seks 16 jaar Eerste keer... gepijpt/gebeft 14 jaar Eerste keer... dronken geweest aangeschoten dan.. 14 jaar
Eerste keer... verkering 15 Eerste keer... schuren (je weet wel, dansen...) Nog nooit gedaan of bij me gedaan, gelukkig Eerste keer... kussen 15 Eerste keer... tongzoenen 15 Eerste keer... seks 15 Eerste keer... gepijpt/gebeft 15 Eerste keer... dronken geweest 15
Quote [TyWys0G] op 12-04-2010 16:34:16: Eerste keer... verkering: als in een serieuze relatie, 16 Eerste keer... schuren (je weet wel, dansen...): Nvt. haat aan schuren Eerste keer... kussen: 16 Eerste keer... tongzoenen 16 Eerste keer... seks: 16 Eerste keer... gepijpt/gebeft 16 Eerste keer... dronken geweest: 16
Eerste keer... verkering 10 ofzo?, mag ik eigenlijk niet meetellen. Eerste keer... schuren (je weet wel, dansen...) Ehm.. groep 8? dus, 11 jaar. Eerste keer... kussen 10 Eerste keer... tongzoenen 10 Eerste keer... seks 15 Eerste keer... gepijpt/gebeft 15 Eerste keer... dronken geweest 15