Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Penis] Witte plekjes onder de voorhuid  (gelezen 1384 keer)

Offline JorHTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 16-01-2009 18:47:21
Hallo,

ik heb sinds een tijdje onder mijn voorhuid, een soort van witte bultjes. het zijn gewoon vlakke plekjes 1 zit er op mijn eikel en 2 andere op de huid onder mijn eikel. 1 lijkt op een kringetje en de ander is gewoon een rond vlakje

ik kan het er niet vanaf krijgen met wassen. het lijken wel een soort littekens

kan het zijn dat ik me dan toch niet goed genoeg heb gewassen onder de douche? dat dit een soort huidirritatie is? het jeukt verder niet en doet ook geen pijn :c
« Laatst bewerkt op: 16-01-2009 19:46:05 door Amargedon »

Offline Hoofdpiet

• Hoofdmoderator
  • Expertise: ICT
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 28
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 16-01-2009 19:46:16
Soort van bolletjes? Misschien talgplekjes?
'Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomst'
:-* Quinta :-*

Offline Vars1ty

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 16-01-2009 21:49:58
voelt het anders aan?
is het gevoelig?

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 21-01-2009 14:37:55
Nee het is niet echt gevoelig, ik denk gewoon net zo als normaal want het is altijd wel gevoeliger.

Het is heel raar want het komt niet echt overeen met bultjes als met talgklieren. mijn voorhuid is heel erg lang. zelfs als hij stijf is is de eikel nog bedekt. kan het zijn dat er een ontsteking zit omdat er misschien dan vocht tussen zit?

Het zijn gewoon spierwitte bultjes, en 1 is een ringetje, en in dat ringetje is het vel weer gewoon normaal. ik loop hier missschien al wel een half jaar mee. het lijkt me sterk dat het bultjes zijn anders had er al wel puss uit gekomen

P.S bedankt voor de snelle reactie

Offline Hoofdpiet

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel

Gepost op: 21-01-2009 15:43:13
Talgvlekje is opzich niet vreemd, maar het is lastig beoordelen zo van afstand. Je langere voorhuid heeft er, denk ik, niks mee te maken.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 21-01-2009 15:46:58
Okey dat is in ieder geval wel fijn om te horen.

Denkje dat het nuttig is om hiermee naar de dokter te gaan? heb er verder geen last van, het geeft verder geen klachten alleen het ziet er niet zo mooi uit in ieder geval, ik had ook gelezen dat het misschien helpt als je je penis in een bakje met zout water dompeld?

Offline Hoofdpiet

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel

Gepost op: 21-01-2009 15:49:12
Zout water lijkt mij echt overbodig. Het klinkt mij in de oren alsof het gewoon talgvlekjes zijn, maar zonder het visueel te zien (wat de dokter kan) kan ik het niet zeker zeggen. Als jij het dus echt zeker wilt weten kan de dokter daarvoor de oplossing zijn.

Topic-labels: Geen