Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Penis] Tot welke leeftijd groeit die nog?  (gelezen 9961 keer)

Offline wouterboersmaTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 12-01-2009 23:53:19
Hee

Tot welke leeftijd groeit de penis nog? Wanneer juist in de lengte, en wanneer juist in de dikte?

Zijn er mensne die ervaring hebben met penisvergrotende materialen, of jelk-technieken?

drop your info! 8)
« Laatst bewerkt op: 13-01-2009 01:50:31 door Re-actie »

Offline Douwe

• Actief Lid
  • Leeftijd: 24
  • Geslacht: Man

Gepost op: 13-01-2009 00:24:08
Dag,

Tot je 21ste ongeveer en hij heeft de juiste lengte en dikte zodra je zelf tevreden bent ;)

Misschien even zoeken via dit forum voordat je vragen stelt. Er zijn hier al ZOOOOOVEEEEL topics over.

Offline Scarrie

• Erelid
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 13-01-2009 01:03:56
Allereerst moet je je niet druk maken om je lengte. Ik weet niet hoe oud je bent maar vooral in de puberteit groeit de penis hard.
bij je 21ste stopt het ongeveer.
voel je niet triest of teleurgesteld, maar hef je kop omhoog en kijk naar alle mooie dingen van de wereld. :)

Offline Scarrie

• Erelid

Gepost op: 13-01-2009 01:09:00
opzich is het al een prima lengte.
Je penis kan doorgroeien wat we net hebben gezegd tot je 21ste ongeveer. Natuurlijk is dit wel nog persoonsafhankelijk.
We kunnen niet echt zeggen rond welke leeftijd het precies gebeurt wanneer je penis het hardste groeit maar we kunnen ongeveer zeggen: 13 tot 18
« Laatst bewerkt op: 13-01-2009 01:10:27 door Scarrie »
voel je niet triest of teleurgesteld, maar hef je kop omhoog en kijk naar alle mooie dingen van de wereld. :)

Offline Dionysos

• Erelid
  • Land: nl

Gepost op: 13-01-2009 01:26:57
In het woorden boek staat niet echt tot hoe lang de penis doorgroeit. Maar er zit wel een schema bij en die loopt tot 18 jaar. http://www.sexwoordenboek.nl/penislengte_tienerjaren.html

Offline Re-actie

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 13-01-2009 01:54:14
In het woorden boek staat niet echt tot hoe lang de penis doorgroeit. Maar er zit wel een schema bij en die loopt tot 18 jaar. http://www.sexwoordenboek.nl/penislengte_tienerjaren.html

Dat komt ook omdat het eigenlijk voor iedereen verschillend is.

@TS:

Het is dus niet echt te zeggen tot wanneer het doorgroeit. Iedereen is verschillend. Bij de een groeit een penis nauwelijks door na hun 15e, en bij weer anderen groeit 'ie nog wel tot je 21e. Het is dus niet te zeggen, maar vaak kan je er bij de meeste mannen wel van uitgaan dat een penis doorgroeit tot ongeveer je 18e.

Overigens zijn penisvergrotende materialen/technieken onzin. Die dingen zijn vaak gewoon oplichterij en ik heb nog nooit van een zo'n middeltje gehoord die echt zou werken. Daarom is het ook beter om het te accepteren, en jouw lengte is ook helemaal niet verkeerd :)

Offline thebest

• Erelid

Gepost op: 13-01-2009 16:11:25
ik bedoel, rond welke leeftijd groeit die juist in de lengte meer en wanneer meer in de dikte? ik ben nu 16 ( In mei 17 ) en stijf tussen de 15 en 16cm. Vroeg me dus af tot wanneer die door kan groeien
Wees blij met die lengte, er zijn heel veel jongens die dat ook willen.

Offline Rensiespensie

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 21

Gepost op: 13-01-2009 18:47:26
je penis kan max groeien tot je 21de, maar dat verschilt bij iedereen.
je penis begint overigens eerst dikker te worden en dan langer te worden.
« Laatst bewerkt op: 13-01-2009 18:47:52 door ikrrrrik »

Offline Alhoewel

• Lid
  • **

Gepost op: 13-01-2009 20:18:21
Hee

Tot welke leeftijd groeit de penis nog? Wanneer juist in de lengte, en wanneer juist in de dikte?

Zijn er mensne die ervaring hebben met penisvergrotende materialen, of jelk-technieken?

drop your info! 8)

Ik heb ervaring met Jelq technieken, ik hang nu ook al een tijdje rond op sommige Jelq sites. Als je ge´nteresseerd bent moet je maar ff een PM sturen ;).

Offline thebest

• Erelid

Gepost op: 13-01-2009 20:19:05
[..]

Ik heb ervaring met Jelq technieken, ik hang nu ook al een tijdje rond op sommige Jelq sites. Als je ge´nteresseerd bent moet je maar ff een PM sturen ;).
En jij gelooft dat dat werkt. Ik heb een tijdje geleden op zo'n site gekeken en klonk niet gezond. En als het werkte was het geloof ik maar tijdelijk.
« Laatst bewerkt op: 13-01-2009 20:19:40 door thebest »

Topic-labels: Geen