Hallo,
Ik hoop dat ik genoeg informatie geef

In het kort:
Ik kom niet klaar als ik met me vriendin aan het neuken ben ( Na een uur nogsteeds niet).
In het lang:
Ik heb al een tijdje een geweldige vriendin en we besloten na een half jaar ongeveer om met elkaar naar bed te gaan,
eerste keer voor haar, eerste keer voor mij; het was een speciale dag voor ons en daarbij was het ook nog nieuwjaarsochtend (na al het vuurwerk enzo

)
Dus wij voorspel doen wat we al een paar keer geoefend hadden met elkaar en we voelden ons allebei op ons gemak om ervoor te gaan, condoom uit de kast en om en ze ging op haar rug liggen en ik boven op haar.
Ik deed hem erin en nouja ik voelde meteen niet zo gek veel, me vriendin vond het wat pijnlijk dus ik deed rustig.
Heen en weer steeds harder, soms een pauze en af en toe een ander standje.
We waren lekker bezig en ze was al een paar keer klaar gekomen ( niet alleen, maar ook van het neuken

).
Maarja ik kreeg het maar niet voor elkaar, we hebben het zeker wel een uur geprobeerd maar het lukte egt niet, ik kwam zelfs niet in de plateau fase, ik weet dit omdat ik mezelf goed ken ik mezelf wel kan laten klaarkomen.
Begrijp me niet verkeerd ik vind me vriendin erg aantrekkelijk en ik was helemaal op me gemak...maar er was denkik niet genoeg wrijving tussen mijn penis en haar vagina...maargoed ik ging naast haar leggen en ik had het zelf afgemaakt wat ook een tijdje (20 minuten ) kostte terwijl ik haar ook masturbeerde.
(Sorry voor het lange verhaal)
Ik vond het niet egt een probleem want het was erg gezellig en ik kreeg me vriendin wel zover dat ze een paar keer kwam.
Toen de ochtend daarna waren we allebei erg geil en besloten we het nog een keer te doen, ik was stijf bij haar naar binnen gegaan en na 30 minuten besloten we van condoom te wisselen omdat hij nogal droog was geworden...ik was ook al meerdere keren slap geworden dus egt lekker zat het niet.
Dit zijn niet de enige 2 keer dat het niet gelukt is want tot op de dag van vandaag is nogsteeds niet gelukt...
We hebben meerdere standjes geprobeerd.
De enige manier waarop ik kan klaarkomen is met heel veel moeite, egt heel hard bewegen en hard knijpen, dit komt mede door mijn voorhuid die niet naar achteren gaat als ik geil ben.
Wat kan ik doen zodat ik klaarkom?
Ik hoop op een goed antwoord.