Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Penis] Meiden, lekkerder met een besneden of onbesneden jongen?  (gelezen 8443 keer)

Offline BarcodeTopic starter

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 20
  • Geslacht: Man

Gepost op: 17-08-2008 11:59:46
wat vinden meisjes lekkerder met een besneden jonge of met een onbesneden jonge te neuken??  of is er geen verschil ?om het grof tezegge
« Laatst bewerkt op: 17-08-2008 12:15:11 door redfuckingduck »
Wanting to be someone else is a waste of the person you are

- Kurt Cobain

Koeienbril

• Gast

Gepost op: 17-08-2008 12:13:34
Zal weinig tot geen verschil tussen zitten?

Offline femina

• Erelid
  • Leeftijd: 38
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 17-08-2008 12:47:33
Alletwee lekker. Hangt meer af van de man wat hij doet.
Stuur mij alleen een pm als je een serieuze vraag hebt. Sexueel getinte pm's worden gemeld bij de moderators (dating en camsex dus ook).                                          
                                  www.postcrossing.com

Offline corleon

• Actief Lid

Gepost op: 17-08-2008 12:55:13
ik heb gehoord van een vriend dat de eikel dan minder gevoelig is en hij langer kan door rammen,ben zelf niet besneden en mij lukt het ook wel best lang hoor.vind het zelf mooier (niet besneden dan hé)

Offline Vonk

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 25
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 17-08-2008 13:22:23
Als ik zou moeten kiezen, kies ik voor onbesneden. Maar het maakt me eigenlijk weinig uit..
This won't do the trick honey!                                                                                                                                                                
Master Rechtsgeleerdheid Vrije Universiteit Amsterdam

TEENZ

• Gast

Gepost op: 17-08-2008 14:01:23
allebij wel

Offline Tush

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 17-08-2008 15:27:42
Kdenk ook nie dat dat van gevoel anders zou zijn...
Het is nog altijd de bewegingen die het fijn maken? Ik zou dan ook eerder denken dat de grootte meer verschil maakt dan besneden of niet besneden.
I am who I am...

player_16

• Gast

Gepost op: 17-08-2008 23:42:10
ik ben besneden dan :-\ maar heb wel gehoord dat de seks dan beter zou zijn... :D

butterflyke

• Gast

Gepost op: 19-08-2008 09:27:12
ik vind een onbesneden penis gewoon aantrekkelijker

Dreak

• Gast

Gepost op: 19-08-2008 19:10:29
schiet het voorvel niet naar achter als je neukt?

zoniet... tja, kdenk dat het niet zo veel verschil maakt :p

Offline G-Spott

• Actief Lid
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 19-08-2008 19:59:41
ik ben besneden dan :-\ maar heb wel gehoord dat de seks dan beter zou zijn... :D
Ik moet je teleurstellen want het seks word niet automatisch beter daardoor, tenzij je problemen had met je onbesneden penis. Een normale onbesneden penis bied hetzelfde genot als een besneden penis :P

Het lijkt me dat je als ontvanger verder geen verschil voelt tijdens het neuken.

z0nnebril

• Gast

Gepost op: 19-08-2008 20:15:06
maar is het zo dat een besneden penis minder gevoelig is, en daardoor langer door kan neuken?

het lijkt mij eigenlijk wel, want de eikel is blootgesteld aan een onderbroek en al die dingen waar hij tegen aan zit...

als ik mij voorhuis omhoog trek en hem tegen mij onderbroek aan houd, voel ik dat wel...

Offline Cube man

• Actief Lid
  • Leeftijd: 19

Gepost op: 19-08-2008 20:16:49
maar is het zo dat een besneden penis minder gevoelig is, en daardoor langer door kan neuken?

het lijkt mij eigenlijk wel, want de eikel is blootgesteld aan een onderbroek en al die dingen waar hij tegen aan zit...

als ik mij voorhuis omhoog trek en hem tegen mij onderbroek aan houd, voel ik dat wel...

Dat is waar, dus daarom zou de man misschien sneller/harder/dieper kunnen gaan zonder dat hij echt veel van zijn eikel voelt, en is dit voor de ontvanger juist fijner (of niet, als je niet van sneller etc houd?)
De toekomst bepaalt je verleden en je verleden ontstaat in het heden.
Dus wat wij doen, nog gaan doen en we deden,
dat is allemaal met elkaar verweven.

z0nnebril

• Gast

Gepost op: 19-08-2008 20:18:15
nu wil ik opeens worden besneden :P

maar het is dus wel zo dat een onbesnede penis langer door kan neuken?

Offline Cube man

• Actief Lid
  • Leeftijd: 19

Gepost op: 19-08-2008 20:24:41
nu wil ik opeens worden besneden :P

maar het is dus wel zo dat een onbesnede penis langer door kan neuken?

Maar een onbesneden penis droogt als het ware uit, omdat de voorhuid hem ook vochtig houdt, dus zou het niet doen, tenzij je het zo graag wilt natuurlijk, maar dat je dat ook even weet :+

Ik had ook ergens gelezen, dat besneden mannen soms dat extra gevoel missen dat je voorhuid over de eikel wrijft en de lekkere prikkeling daarvan missen zeg maar.

Voor meer info Klik
« Laatst bewerkt op: 19-08-2008 20:25:34 door Cube man »
De toekomst bepaalt je verleden en je verleden ontstaat in het heden.
Dus wat wij doen, nog gaan doen en we deden,
dat is allemaal met elkaar verweven.

Topic-labels: Geen