Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Eerste keer] Hoe moet je vingeren  (gelezen 75749 keer)

the loser

• Gast

Gepost op: 12-10-2004 19:39:57
ey mensen,

k ben een jongen van 14 en heb al un vriendin 4maanden ofzo  :^ anyway k wil haar wel is gaan vingeren we hebben er al over gehad enzo k mag dus :D maar k zou egt niet weten wat k zou moeten doen kunnen jullie niet even uitleggen hoe ik het zou moeten en niet zeggen kijk op die site k wil graag weten wat je egt allemaal moet doen dus kan iemand even uitlegge hoe je moet vingeren zeg maar van af dat je haar broek open heb gedaan d:)b

thnx alvast en ro-laturr
« Laatst bewerkt op: 14-10-2004 18:44:34 door Scorpia »

Online scheermesje

• Bekend Lid
  • Geslacht: Man

Gepost op: 12-10-2004 19:42:15
http://www.sexwoordenboek.nl/vingeren.html

kijk daar eens, ook al mochten we niet zeggen dat je hier moest kijken... zeg ik het toch...

daar staat echt gewoon veel info...
Yep! ^^

the loser

• Gast

Gepost op: 12-10-2004 19:45:32
ja daar heb k allang gekeken maar echt snap het niet zeg maar hoe je bijv de schaamlippen moet opendoen ofzo want mijn eerste x met haar was niet egt gelukt ^^

iemand..?
« Laatst bewerkt op: 12-10-2004 20:06:07 door the loser »

Offline Master Yoda

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 28
  • Geslacht: Man

Gepost op: 12-10-2004 20:19:21
Laat je dan een beetje leiden door haar. Ze zal zich zelf neem ik aan toch wel eens gevingerd hebben dus weet zij het beste wat het lekkerst is. Er bestaat geen handleiding voor vingeren.

the loser

• Gast

Gepost op: 12-10-2004 20:22:34
kijk das nou het probleem ze heeft het nog niet bij haar zelf gedaan en ze wilt het ook niet gaan doen en ze wilt me ook niet "leiden"

Flame

• Gast

Gepost op: 12-10-2004 20:45:38
Hallo meneer, Masturberen is bij JEZELF, niet bij iemand.

MaaLeK

• Gast

Gepost op: 13-10-2004 07:22:28
Laat het gewoon op je af komen, Je zal wel zien dat dat dan wel vanzelf gaat!

Psycho D

• Gast

Gepost op: 13-10-2004 17:41:11
ja daar heb k allang gekeken maar echt snap het niet zeg maar hoe je bijv de schaamlippen moet opendoen ofzo want mijn eerste x met haar was niet egt gelukt ^^

iemand..?
Met de schaamsleutel, nou goed :P. Als ze goed nat is zal je merken dat het heel makkelijk gaat en ik denk dat ook al heeft ze nog nooit gemasturbeert ze je wel zou kunnen helpen hoor, het lijkt me dat ze het wel voelt :P

the loser

• Gast

Gepost op: 13-10-2004 18:00:09
nah k hoop dat het volgende x maar beetje goed gaat dan :7

girlnextd00r

• Gast

Gepost op: 14-10-2004 16:36:54
nou tjah  :^
ik sal het je eens gaan leren  B)
1. je doet haar broek dus los.
2. je doet haar onderbroek naar beneden *nogal logisch*
3. je legt haar op bed *hoeft niet*
4. je gaat via haar benen naar boven
5. je houdt je vingers tussen haar schaamlippen, je houdt het open zegmaar
6. je brengt je mond naar haar vagina en begint met je tong rondjes te maken
*zoiets als bij tongen* of je kunt ook gewoon van boven naar beneden

je kunt het ook staand doen:

1. je doet haar broek en onderbroek uit
2. zij staat, jij gaat op je hurken, of op je knien staan
3. jij gaat via haar benen naar boven
4. houdt haar schaamlippen van elkaar af
5. begint haar te likken
« Laatst bewerkt op: 14-10-2004 16:38:02 door girlnextd00r »

Kaneda

• Gast

Gepost op: 14-10-2004 18:42:21
nou tjah  :^
ik sal het je eens gaan leren  B)
1. je doet haar broek dus los.
2. je doet haar onderbroek naar beneden *nogal logisch*
3. je legt haar op bed *hoeft niet*
4. je gaat via haar benen naar boven
5. je houdt je vingers tussen haar schaamlippen, je houdt het open zegmaar
6. je brengt je mond naar haar vagina en begint met je tong rondjes te maken
*zoiets als bij tongen* of je kunt ook gewoon van boven naar beneden

je kunt het ook staand doen:

1. je doet haar broek en onderbroek uit
2. zij staat, jij gaat op je hurken, of op je knien staan
3. jij gaat via haar benen naar boven
4. houdt haar schaamlippen van elkaar af
5. begint haar te likken

tnx voor de tip :P

die onthoud ik :D

broembroemtoettoet

• Gast

Gepost op: 14-10-2004 18:45:40
Het gaat toch over vingeren, niet over beffen? :?

Kaneda

• Gast

Gepost op: 14-10-2004 18:48:47
beffe lijkt me tog leuker  :9~

mja je hebt gelijk

..da was idd niet ontopic

the loser

• Gast

Gepost op: 14-10-2004 19:52:37
en nu over vingeren graag plzzzz *(

Angel

• Gast

Gepost op: 14-10-2004 21:10:00
Volgens mij heb ik n tijdje geleden bij n ander topic behoorlijk uitgebreid beschreven hoe je moet vingeren... ik zal ff voor je zoeken.

Ok, ik post het hier nog wel n keer, staat ook iets over beffen. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Probeer niet gelijk haar te laten klaarkomen, dit moet je niet als doel zien, probeer er gewoon voor te zorgen in de eerste plaats dat ze geniet.

Als je je vingers in haar vagina wil stoppen, gebruik dan eerst n vinger. Neem bijvoorbeeld je wijsvinger (nagels knippen!) en duw deze zachtjes naar binnen. Ze moet dan natuurlijk al wel goed nat zijn. Je kunt je vinger heen en weer bewegen, dus in en uit. Dit is niet het meest gevoelige voor een meisje. Je kan ook met je vingers haar schaamlippen strelen en haar dijen.
Later kun je misschien ook meerdere vingers in haar vagina doen. Je mag trouwens best diep naar binnen gaan, dat heeft meer effect dan dat je maar n kootje naar binnen laat gaat. Je vingers passen er makkelijk in, maar doe wel zachtjes aan.

Als je de clitoris wil vinden, kun je denk het beste vanaf haar navel recht naar beneden gaan. Je komt dan bij een plek waar een klein bobbeltje zit en waar haar huid zich in tweeen splits, de huid gaat over in schaamlippen. Bovenaan bij die splitsing zit dus een bobbeltje, dat is de clitoris. Of je gaat deze weg van onderaf, vanaf haar vagina, zodat je ook dat bobbeltje bereikt.

Wat ik zelf lekker vind is wanneer de jongen twee vingers over het kapje, op de clitoris legt en dan ronddraaiende bewegingen maakt. Niet heel erg zachtjes, want dan voel ik er f bijna niets van f het gaat irriteren na een tijdje. Wat jou vriendin het prettigst vindt zul je uit moeten proberen of haar moeten vragen, maar je kan het in ieder geval zo proberen.

Wat je ook kan uitproberen is dat je je wijs en middelvinger in haar vagina brengt, terwijl je met je duim haar clitoris stimuleert. Je zult hier misschien wel even in een beetje andere houding moeten gaan zitten/liggen dan recht naast haar. Je kunt dan met je duim de clitoris stimuleren door er over heen te wrijven/rondjes over te draaien (net wat zij lekker vindt) en dan kun je je vingers in en uit de vagina laten gaan, eventueel terwijl je een ligt draaiende beweging maakt.

Tegen de tijd dat je wat gevorderd bent kun je ook nog op zoek gaan naar haar g-plek, als zij in die richting gevoelig is. Je brengt dan bijvoorbeeld twee vingers naar binnen en buigt ze richting haar buik, dus naar boven toe als zij op haar rug ligt. Je zult daar ergens een hobbel vlees voelen. Precies weet ik het ook niet, maar je zult aan haar reactie merken of ze het lekker vindt.

In ieder geval heel veel succes, probeer niet te focussen op het klaar komen en have fun. En probeer je niet teveel te schamen voor de mislukte poging. Later zul je er samen met je vriendin om kunnen lachen. En veel dingen gaan de eerste keer niet goed, en later veel en veel beter

Het beffen. Ga tussen haar benen in liggen, met je hoofd bij haar vagina. Zij ligt op haar rug, dat is het makkelijkste. Je kan eventueel haar benen over jouw schouders leggen zodat je er beter bij kan, maar dan is het weer lastiger omdat je je handen moeilijker kan gebruiken. Het beffen houdt in feite in dat je haar vagina, clitoris en schaamlippen likt. De clitoris kan je likken door bijvoorbeeld het alfabet er op te schrijven. Je kan er ook kusjes op geven of er zachtjes aan zuigen. De schaamlippen kan je ook likken, kusjes geven enz. Als je het prettig en lekker vindt, kan je ook je tong zachtjes naar binnen laten dringen in haar vagina.
Met je handen kun je haar schaamlippen een beetje uit elkaar houden, zodat je daar beter kan likken, of je kan het schaamhaar wat aan de kant doen. Af en toe een haartje uit je mond halen is geen ramp trouwens, dat mag best.

Nou, ik hoop dat je hier wat mee kunt, veel succes en let goed op haar reacties en vraag of ze iets lekker vindt of niet. Je kan het beter maar gewoon vragen, dan wennen jullie beiden aan dat praten over sex normaal is

Bye!
« Laatst bewerkt op: 14-10-2004 21:13:16 door Angel »

Topic-labels: Geen