De invloed van je autisme hierin lijkt mij dat je heel strikt indeelt wat jongensachtig en wat meisjesachtig is. Maar tegelijkertijd noem je jezelf een jongensachtig meisje. In andere woorden; jij vertelt jezelf onbewust dat, ondanks dat je een heteroseksueel meisje bent, sec jongensachtige kleding bij jou past. Nu kan ik die gedachtegang wel begrijpen, en daarmee ook dat je het moeilijk vindt om een beha aan te trekken. Echter, zoals Minut al zei, is een beha een in essentie functioneel kledingstuk. Je zou de beha dus, in plaats van bij stijl, ook in kunnen delen als vanzelfsprekend deel van jouw geslacht, waar je blijkbaar vrede mee hebt gekregen. Dus; probeer jezelf niet meer als 'meisje dat het liefst jongensachtige kleding draagt' maar als 'meisje met functionele, logische beha die graag jongensachtige kleding draagt'.
Even iets over je kledingstijl in het algemeen. Je zegt heteroseksueel te zijn en uit je username kan ik afleiden dat je vrijgezel bent. Nu vraag ik me af; wat voor effect denk je dat het dragen van jongensachtige kleding en het niet dragen van een beha heeft op hoe mannen naar jou kijken als potentieel relatiemateriaal?