Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Lichaam] Kramp in heup  (gelezen 1824 keer)

Offline ND;METopic starter

• Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 23-07-2008 17:21:11
Ik heb er al een paar jaar last van dat als ik bij iemand achter op de scooter ga zitten kramp in mijn heup krijg of gewoon tijdens de seks.
Het is de afgelopen 2 jaar geleidelijk meer geworden, nu heb ik bijna elke keer kramp als ik achter op de scooter zit.
En bij de seks zo nu endan, maar ook steeds vaker. Ik krijg er last van als ik onderop lig dus mijn benen omhoog en opzij en ook als ik boven opzit ťn vooral als mijn voeten plaats naast mijn partner en boven op zit.

Het is echt enorm irritant, ik probeer het te negeren onder de seks en op scooter kan ik er moeilijk afspringen. Ik heb op internet wel gelezen wat het allemaal kŠn veroorzaken bijv slechte bloedsomloop weinig glucose maar ook slechte conditie.
En ik heb al een bere slechte conditie> Als ik een trap op moet lopen ben ik al op.

Heeft iemand hier nog meer last van en heb jij hier tips en trucs voor?
Ben jij iemand die alles van kramp weet dan hoor ik ook graag een theorie !

Alvast bedankt! :)
« Laatst bewerkt op: 23-07-2008 17:26:16 door Stampertje »
'Mannen kunnen uit liefde voor een vrouw op hun knieŽn vallen, velen blijven daarna op hun knieŽn zitten.'

Offline Stampertje

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 23-07-2008 17:27:29
Is het zo'n pijn aan de buitenkant van je dij, op naar je heup?
Ik denk dat ik het ook heb, maar geen idee wat je er kan aan doen, ik heb het ook vaak tijdens seks. Het is niet echt verkrampen, het doet gewoon pijn bij mij
In New York, concrete jungle where dreams are made of, there's nothing you can't do, now you're in New York. These streets will make you feel brand new, the lights will inspire you, let's hear it for New York!        ~ Lid van WWS!

Offline Line

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 23-07-2008 17:27:43
Ik heb hetzelfde haha :p soms heb ik het tijdens sex, maar heb nog nooit achterop een scooter gezeten dus geen idee :+
ik negeer het altijd, tot op een bepaald moment dat het zoooooo'n pijn doet dat m'n hele been verstijfd, en dan moet ik 'm strekken.
Geen idee wat je er tegen kunt doen. Je hebt gewoon je been in een onnatuurlijk houding denk ik. Net zoals je het wel eens in je kuit of voet kan hebben.
<3 lieft

Offline Stampertje

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 23-07-2008 17:29:08
Hť meerdere mensen hebben het :+ en ik maar denken dat niemand anders dat had :)
In New York, concrete jungle where dreams are made of, there's nothing you can't do, now you're in New York. These streets will make you feel brand new, the lights will inspire you, let's hear it for New York!        ~ Lid van WWS!

Offline Line

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 23-07-2008 17:41:45
Hť meerdere mensen hebben het :+ en ik maar denken dat niemand anders dat had :)
ja ik ook :+ haha
<3 lieft

Annagirli

• Gast

Gepost op: 23-07-2008 17:48:56
Ik heb het nooit maar dat komt misschien ook omdat ik nog nooit sex heb gehad. Als ikbij iemNd achter op de scooter zit heb ik er trouwens ook geen last van hoor..

Offline ND;METopic starter

• Actief Lid

Gepost op: 24-07-2008 20:32:23
Ik heb het nooit maar dat komt misschien ook omdat ik nog nooit sex heb gehad. Als ikbij iemNd achter op de scooter zit heb ik er trouwens ook geen last van hoor..

Dat ligt aan de persoon zelf. Of je snel kramp krijgt of niet dat soort dingen.
Sommige mensen hebben er helemaal geen last van en sommige juist wel ik hebhet ook van mijn vader ;)
'Mannen kunnen uit liefde voor een vrouw op hun knieŽn vallen, velen blijven daarna op hun knieŽn zitten.'

Offline Nomadsola

• Bekend Lid

Gepost op: 24-07-2008 20:40:49
Ik heb er ook vaak last van (sowieso gruwelijk vaak last van kramp in kuiten, hamstrings, heupen, voeten, etc). Geen idee, even veranderen van positie. Ik snap dat dat zittend achterop een scooter niet handig is, maar misschien bij een stoplicht even gaan verzitten ofzo?

Oh enneuh, als iemand je zegt dat het kan komen door slechte conditie, en jij zegt dat je al op bent als je 1 trap op loopt, waarom doe je dan niets aan je conditie? Is sowieso goed voor je, en als het helpt tegen de kramp (wat ik betwijfel, maargoed), zou dat natuurlijk helemaal mooi meegenomen zijn ;)
Als je hele vette hersenen hebt, die wel eens rood en geel hebben gezien.
Ja, dan kun je met je hersenen wel fantaseren dat als die twee kleuren seks met elkaar hebben, oranje het orgasme is.
- Smile

flor

• Gast

Gepost op: 25-07-2008 19:13:10
k zal alsnog naar de docktor gaan dan weet je het zeker mis is het wel wa erger en dan ben je der optijd bij  ;)

BB.flor

Offline Juicy

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 25-07-2008 21:10:38
Als je die kramp op voelt komen en je kŠn staan, moet je dat doen.. Strekken maar wel met je hak naaronder anders kan het alleen maar erger worden..
Lalalaa

Offline Lain

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 33
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 25-07-2008 22:47:58
Ik heb er al een paar jaar last van dat als ik bij iemand achter op de scooter ga zitten kramp in mijn heup krijg of gewoon tijdens de seks.
Het is de afgelopen 2 jaar geleidelijk meer geworden, nu heb ik bijna elke keer kramp als ik achter op de scooter zit.
En bij de seks zo nu endan, maar ook steeds vaker. Ik krijg er last van als ik onderop lig dus mijn benen omhoog en opzij en ook als ik boven opzit ťn vooral als mijn voeten plaats naast mijn partner en boven op zit.

Het is echt enorm irritant, ik probeer het te negeren onder de seks en op scooter kan ik er moeilijk afspringen. Ik heb op internet wel gelezen wat het allemaal kŠn veroorzaken bijv slechte bloedsomloop weinig glucose maar ook slechte conditie.
En ik heb al een bere slechte conditie> Als ik een trap op moet lopen ben ik al op.

Heeft iemand hier nog meer last van en heb jij hier tips en trucs voor?
Ben jij iemand die alles van kramp weet dan hoor ik ook graag een theorie !

Alvast bedankt! :)
kramp kan (o.a.) veroorzaakt worden door: overbelasting, vocht tekort, magnesium tekort, zink tekort.

Ga eens wat aan je conditie doen meid, wordt het met die trap misschien ook nog eens wat.
Al is een spreekwoord nog zo raar, als het rijmt dan is het waar.

Topic-labels: Geen