Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: zelf dildo maken ?  (gelezen 2209 keer)

Offline lkkrjohTopic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 21
  • Geslacht: Man

Gepost op: 05-07-2008 20:33:40
hallo,
ik zou graag een dildo ofzo willen maken, maakt neit uit van wat , als het maar goed is ;) , ik weet dat jullie zullen zeggen koop een dildo , veiliger enz ... maar ik kan niet naar mn ouders gaan en vragen of ik een dildo mag kopen ( niet dat ik zo tewerk zou gaan :p )

gr Lkkrjoh

Offline Trifonius

• Actief Lid

Gepost op: 05-07-2008 20:35:04
Hier zijn al zoveel topics over :P En ik weet zeker dat mensen blijven zeggen dat het onveilig is zelfgemaakte voorwerpen te gebruiken. Overigens, waarom wil je een dildo? Je bent jongen zie ik, je kunt toch ook met een vinger je kont in?

roosie

• Gast

Gepost op: 05-07-2008 20:41:23
Er zit toch wel verschil tussen met je vinger in je kont of met een vibrator/dildo/buttplug. ;)

Je kunt er anders ook een via internet bestellen. En dan in plaats van bij je thuis laten bezorgen, het via Kiala of Pakjesgemak laten doen. Die hebben servicepunten verspreid door heel het land en dan kies je de gene uit die het dichtst bij is en dan bezorgen ze het daar (is vaak een winkel of postkantoor) en dan kun je het daar zelf wanneer het jou uitkomt op komen halen. Die mensen daar weten niet eens dat er een dildo in het pakje zit. :)

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 05-07-2008 20:45:34
vinger vind ik niet veel aan, voorwerpen wel ^^, maar ik zou graag vanavond nog iets willen , dus vandaar :P

Offline Trifonius

• Actief Lid

Gepost op: 05-07-2008 20:46:18
In zo'n haastige tijd iets maken is zeker niet veilig.

roosie

• Gast

Gepost op: 05-07-2008 20:47:28
vinger vind ik niet veel aan, voorwerpen wel ^^, maar ik zou graag vanavond nog iets willen , dus vandaar :P
Tja, het lijkt me niet zo moeilijk voorwerpen te vinden in huis met een 'dildo-achtige-vorm', maar het is dus wel minder veilig. Het kan afbreken, scherpe randjes hebben etc...

En als je denkt dat je het nog wel vaker zult gaan willen, zou ik toch eens erover gaan denken iets te bestellen. ;)

Dat is veel minder beschamend dan met een of ander niet voor anaal gebruik geschikt voorwerp in je kont op de EHBO te belanden. ;)

Offline marwi

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 05-07-2008 20:48:32
Zo snel kun jij niet een veilige dildo maken.
Als ik er serieus aan ga werken heb ik een paar dagen nodig om een goeie veilige dildo te maken.
En welk vak beheers jij goed genoeg om iets veiligs te kunnen maken? Meubelmaker? Smid? Loodgieter?
Reiki-master. En erkend Sensi-therapeut. :)
Masseren is meer dan alleen knijpen, het is geven. (Marwi geeft je vleugels en neemt je onder-handen.) ;) Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen.

Hands

• Gast

Gepost op: 05-07-2008 21:14:54
Ik heb eens een hele goede methode gevonden die veilig en wel is.

1. Een condoom kopen
2. Siliconenkit kopen
3. Condoom openen en uitrollen
4. Het condoom vullen met de siliconenkit
5. Goed uit laten harden/op laten drogen
6. Condoom dichtknopen ofzo en dan klaar

Als je klaar bent gooi je het condoom weg en doe je er een nieuwe over want de kit heeft toch de vorm van het condoom en je hebt die Jippie condooms ofzo voor 1 euro per 10, dus dat zijn ook de kosten niet.

Voordelen:

Het is veilig
Het heeft dezelfde vorm als een penis
Het is een beetje flubberachtig
Het is hygiŽnisch (ik bedoel dat condoom is van de buitenkant gewoon schoon
Het kan niet afbreken (dat doet siliconenkit ook niet na 10 jaar in de badkamer hea)
Enz. enz.

Nadelen:

Kan er geen verzinnen
« Laatst bewerkt op: 05-07-2008 21:17:03 door Hands »

Offline senior

• Erelid
  • Land: nl

Gepost op: 05-07-2008 21:19:12
Alleen zal de siliconenkit in het midden nooit echt hard worden. De buitenste laag sluit het middelste op en zal hard worden verhinderen. Verder zal een condoom uitzakken en een veel grotere diameter aannemen dan een penis.
ik mag op straat wel honger krijgen, als ik maar thuis kom eten.
(foto van toen ik nog junior was)

Offline Trifonius

• Actief Lid

Gepost op: 05-07-2008 21:20:21
Inderdaad...

Hands

• Gast

Gepost op: 05-07-2008 21:24:14
Alleen zal de siliconenkit in het midden nooit echt hard worden. De buitenste laag sluit het middelste op en zal hard worden verhinderen. Verder zal een condoom uitzakken en een veel grotere diameter aannemen dan een penis.

Uhm de siliconenkit droogt gewoon overal hoor, zij het wat langer dure in het midden. En het condoom loopt niet uit want dat is stevig genoeg, siliconenkit is niet zo zwaar hoor.
Ik heb dit ook alleen maar gehoord, maar er was dus iemand die dat had en gebruikte.

wazaa002

• Gast

Gepost op: 05-07-2008 22:02:57
[..]

Uhm de siliconenkit droogt gewoon overal hoor, zij het wat langer dure in het midden. En het condoom loopt niet uit want dat is stevig genoeg, siliconenkit is niet zo zwaar hoor.
Ik heb dit ook alleen maar gehoord, maar er was dus iemand die dat had en gebruikte.

Maar weet je dan ook of dat waar is? :P

Offline marwi

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 05-07-2008 22:17:22
[..]

Maar weet je dan ook of dat waar is? :P
Het is niet waar. ;)
Reiki-master. En erkend Sensi-therapeut. :)
Masseren is meer dan alleen knijpen, het is geven. (Marwi geeft je vleugels en neemt je onder-handen.) ;) Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 05-07-2008 22:22:02
wat kost silicone kit dan ? (A) :p , lijkt me wel goed

Offline Shamandalie

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 24
  • Land: nl

Gepost op: 05-07-2008 22:28:55
wat kost silicone kit dan ? (A) :p , lijkt me wel goed
uit mo hoofd gezegd iets van Ä3 ofzo zonder kitpistool ;)

Topic-labels: Geen