Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Waar zit er een seksshop in Antwerpen?  (gelezen 4540 keer)

Offline spartan 117Topic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 22
  • Geslacht: Man

Gepost op: 05-06-2008 22:08:47
Hey, dit bericht is voor iedereen die Antwerpen kent en weet of er een seksshop is voor mannen ( waar ze dus ook alsofe vagina's verkopen   ;) want dat heb ik nodig ) in Antwerpen en waar precies.
Ik heb gehoord dat er een was dicht bij de UGC, weet er iemand meer hierover? Op het net vind ik niets.

groetjes Pierre
« Laatst bewerkt op: 05-06-2008 22:20:40 door spartan 117 »
xXx

zowile

• Gast

Gepost op: 05-06-2008 22:13:00
In Antwerpen is er o.a. Tutti Passi. Dit vind ik zelf een heel aangename winkel :).

Offline spartan 117Topic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 05-06-2008 22:15:55
is dat ook voor mannen daar ? en waar is het precies in antwerpen ik hoop in het centrum  :D
xXx

zowile

• Gast

Gepost op: 05-06-2008 22:22:48
Het is in de Hoogstraat, volgens Mappy maar 1,83 km van het UGC :). Ze zijn vrouwvriendelijk, maar hebben ook dingen voor mannen. Misschien kun je eens in hun webshop kijken, dan heb je al een beetje een idee van wat ze hebben ;). Ik weet namelijk niet waar je naar op zoek bent...

Offline Cmdr_Keen

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 05-06-2008 22:23:55
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=sexshop+antwerpen&btnG=Zoeken&meta=

Ik ben blij dat ik deze opdracht heb mogen vervullen. Schroom niet om nog meer dingen te vragen die ik voor je kan googlen. Zo beter Amar...  :-X
« Laatst bewerkt op: 05-06-2008 22:32:32 door Cmdr_Keen »
Voor vragen/ opmerkingen mag je mij geen PM sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie uit Wikipedia. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Neem bij twijfel liefst contact op met je eigen medicijnman.

Offline Lunake

• Erelid
  • Leeftijd: 26
  • Land: be
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 05-06-2008 23:04:30
Tutti Passi is idd een heel leuk winkeltje. Zo heb je er ook één in Gent. Ik voelde me nogal ongemakkelijk bij het binnenstappen van zo'n erotische winkel, maar je bent direct op je gemak bij de bediening. Ze leggen je alles héél goed uit. Zeker aan te raden  d:)b

Topic-labels: Geen