Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Naaktstrand] Op Gran Canaria?  (gelezen 7553 keer)

Offline spannend87Topic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 27
  • Geslacht: Man

Gepost op: 30-05-2008 21:28:10
Deze zomer ga ik naar Gran Canaria. Nu heb ik gehoord dat er bij de duinen van maspalomas een naaktstrand is. Verder heb ik gehoord dat hier nogal veel oudere homo's komen om daar sex met elkaar te hebben.

Zijn er hier mensen die al eens naar Gran Canaria op een naaktstrand zijn geweest? Kloppen deze geruchten?

Ik wil er namelijk met mijn vriendin naartoe gaan. Maar enkel alleen als deze stranden enigzins netjes zijn. Verder vraag ik me ook af of er dan ook veel jongere dames zijn of is het zo dat mijn vriendin dan door 100 ouwe viezerikken bekeken wordt?

Alvast bedankt voor de antwoorden
« Laatst bewerkt op: 31-05-2008 00:55:55 door Smile »

Offline cabrio

• Bekend Lid

Gepost op: 01-06-2008 18:58:55
Ik ben er zelf nog niet geweest, staat wel op mijn verlanglijstje.

Ik ken veel mensen die er regelmatig naartoe gaan en zij zijn allen even enthousiast.  Het naakstrand in de duinen van Maspalomass is zo groot en uitgestrekt dat je meer dan genoeg plaatsen kunt vinden waar je niet gestoord zult worden.
Er komen allerlei soorten mensen, gaande van hetereo's, holebi's, jong, oud, discreet, opvallend, ...
Ik zou zeggen: GAAN !!!

De Zomer komt er terug aan, gelukkig maar, laat de zon en warmte maar volop losbreken.

Offline dikkie

• Actief Lid
  • Leeftijd: 45

Gepost op: 02-06-2008 23:17:17
wij zijn er regelmatig geweest alleen de laatste jaren niet meer zoveel.
Het is een gigantisch strand waar je wel meer oudere tegen komt als jongeren verder zijn er ook homo's maar daar merk je niet veel van hoor ik zou ook lekker gaan.

succes ermee

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 18-06-2008 20:44:35
Verder iemand?

Offline Dingesjuh

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 32
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 18-06-2008 21:22:03
Is inderdaad wel een leuk naaktstrand. Een stuk bij strandstoelen was alleen wel een 'homo-domeintje' (wat natuurlijk niet erg is...). En op dat deel wat ook een zeg maar 'gezien worden deel'. We zaten meestal lekker ergens in het begin tussen de duinen en vonden het super om lekker over de 'mega-zandbergen' te rennen in ons blootje. Ook mooi voor het maken van foto's...

Nog leuker vonden we een strand langs de rotskust. Je kwam er door de weg langs de ksut te volgens vanuit zeg maar Maspalomas richting het zuidwesten. Parkeerde je je auto (hadden we gehuurd) ergens op een parkeerplaats in een bocht en na een tijdje klauteren kwam je dan bij een mooi baaitje. En daar zaten een paar jongens in tentjes die van het strandje een playa nudista hadden gemaakt. Dit stond onderweg bij het naar beneden klauteren ergens op een rots geschilderd.

Je kon vanaf dat strandje bij niet te hoog water einden over de uitgesleten strook in rotsenwand lopen. Af en toe kwam je dan wel eens anderen tegen die lekker bloot lagen te relaxen... Op het strandje zag je doorgaans maar een paar 'locals'...

Als je wilt weten waar je precies moet zijn wordt het lastig. Wat ik nog wel weet was dat er in de bocht aan de rechterkant n weggetje naar boven was en een strookje waar je kon parkeren. Aan de linkerkant (kant van de zee) was ook een parkeerplaatsje. Of dit nog zo is weet ik alleen niet. Er werden toen een paar kilometer verder al veel appartementencomplexen aan de kust gebouwd. Dus wie weet ook op ons paradijs-plekje...

Maar wie weet vind je het!

Groetjes, Chantal

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 18-06-2008 22:06:37
Leuk dat je gereageerd hebt. Ga ik zeker naar zoeken. Bedankt

Offline Ajuin

• Bekend Lid

Gepost op: 19-06-2008 01:38:03
Ben op gran canaria geweest, maar niet op dat naaktstrand, dus kan je niet verder helpen...
Geluk betekent niets zolang je het niet kan delen...

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 19-06-2008 20:00:25
heb je misschien wel iets gemist

Offline FoxRox

• Actief Lid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 20-06-2008 03:02:18
Haliliuaah, gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt.
My styles digable, so I'm phat like that
I got a benz too, and its black like that

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 03-07-2008 18:44:00
Nog meer mensen met ervaringen?

Mr. E

• Gast

Gepost op: 03-07-2008 23:26:09
Ik ben ook een keer per toeval op dat strand gekomen, maar ik was te jong (jaar of 12 destijds) om er veel van te herinneren, dus ik kan je helaas niet helpen.

Offline jacquesvol

• Bekend Lid
  • Land: be

Gepost op: 04-07-2008 21:59:30
Ben op gran canaria geweest, maar niet op dat naaktstrand, dus kan je niet verder helpen...
idem...
in de internetspeeltuin zijn er sympathieke mensen ja, meervoud

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 11-07-2008 15:12:26
misschien al mensen terug van vakantie op gran canaria?
« Laatst bewerkt op: 25-07-2008 20:52:20 door spannend87 »

Topic-labels: Geen