Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Hoe orgasme door beffen?  (gelezen 21575 keer)

Offline HadrianusTopic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Geslacht: Man

Gepost op: 20-09-2004 15:56:46
Ik heb mijn vriendin al een paar keer gebeft, maar komt nooit klaargekomen :(. Als ik aan haar klitje lik vind ze dat niet zo opwindend, ze zegt dat het alleen maar kriebelt en dat ik er maar beter mee ophou. Wat is jullie ervaring? Heeft iemand tips om mijn "techniek" ;) te verbeteren?

Offline Blackmore

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 20-09-2004 15:58:10
zo af en toe hier :)

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 20-09-2004 16:33:39
Ja maar ik vraag me af waarom het bij haar alleen maar kietelt, en helemaal niet opwindend is als ik aan haar klitje kom. Zijn er meisjes die kunnen uitleggen wat er zoal opwindend kan zijn?

Offline Mixer

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 29

Gepost op: 20-09-2004 17:03:00
Ja maar ik vraag me af waarom het bij haar alleen maar kietelt, en helemaal niet opwindend is als ik aan haar klitje kom. Zijn er meisjes die kunnen uitleggen wat er zoal opwindend kan zijn?

Misschien is haar clitoris te gevoelig om rechtstreeks aan te raken. Probeer druk te leggen op het gebied errond.

holla

• Gast

Gepost op: 20-09-2004 19:23:42
m'n vriendin vindt ook ni direct super fun dak aan haar klit prutst.. ze heeft liever dak haar penetreert dan krijg ze een orgasm.. ik kietel haar klit gewoon om haar geil te maken en pesten..

Offline Sum1

• Actief Lid

Gepost op: 20-09-2004 21:32:06
http://www.sexbegin.be/Sexvoorlichting%20of%20tips.htm

en kijk bij beffen
lees het maar eens door..

ik heb hetzelfde probleem (wel, mn vriendin heeft me ervoor gewaarschuwd dat het bij dr vorige vriendje weinig effect op haar had) maar hebben het nog niet gedaan. komt er woensdag wss van. dan weet ik te zeggen of het echt aan techniek ligt, of dat ze gewoon niet gevoelig voor beffen is.

komt er btw op neer van veel te plagen. niet direct naar dr clit enzo

<edit> laat me iets weten of het bij jullie heeft geholpen.. dan weet ik ook meteen of ik iets kan verwachten of niet
« Laatst bewerkt op: 20-09-2004 21:47:00 door Sum1 »

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 21-09-2004 11:48:44
Bedankt voor de link! Ziet er wel ingewikkelder uit dan ik dacht. Ik zal het zo snel mogelijk es uitproberen! Mss vanavond al! :P

Angel

• Gast

Gepost op: 21-09-2004 16:55:13
Besteedt aandacht aan heel het gebied daar, dus ook haar dijen, lies, schaamlippen en steek ook je tong in haar vagina als je wil. Er is meer gevoelig dan haar klit. Wissel af met lange likken, kusjes, zacht zuigen enz. Streel met je hoofd langs haar benen, begin niet direct te likken maar wind haar op, door steeds net ietsje verder te gaan. Succes!

Offline Sum1

• Actief Lid

Gepost op: 21-09-2004 18:39:50
Owke.. hier gaat ie dan ... een volledige nederlandse handleiding hoe te beffen :P (eigenlijk vooral voor mezelf maar kom .. :P)

Voordat ik afgebroken word omdat het nergens op slaat, heb het zelf nog nooit gedaan dusja... en dit is voor iedereen anders maar kan maar handig zijn he.. :P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het is heel belangerijk hoe je eraan begint. Je moet ze eerst beetje plagen enzo... ~

Ik veronderstel dat je bij haar mond begint met kussen.. je gaat traag naar onder en begint haar buik enz te kussen.. niet dr borsten!!!!

steeds korterbij dr borsten zodat ze  wil dat je eraan komt.. na tijdje kan je dit doen, maar nog niet dr tepels! gewoon zelfde methode totdat ze niet meer kan houden :P

Ok nu is het tijd om verder naar onder te gaan... kus dr dijen..teken er figuurtjes op met je tong.. raak dr kutje niet aan. wel steeds kortbij komen en terug weggaan... en uiteindelijk de kruising been->kutje kussen of likken.. ze zal gek worden :)
ze zal proberen zich zo te manouvreren dat je met je gezicht in haar kut komt.. je kan het nog ff rekken of aanvallen. Met aanvallen bedoel ik niet als een bezetene beginnen te likken ofzo... wat je nu doet is zachtjes met je mond over d'r spleet gaan.. niets tong ofzo, gewoon amper aanraken met je lippen.. beetje op en af gaan ofzo (niet dr clit!!!! het is belangerijk dat je hier nog van af blijft!)

anyway je kan zo blijven plagen of geleidelijk aan zachte kusjes op dr kut geven.. en daarna hardere kusjes
nu kan je beginnen met likken ofzo... van helemaal onder (tussen anus&kut .. perineum ofzo heet dat gedeelte.. is ook heel gevoelig) tot helemaal boven (het lijkt me slim net tot voor d'r clit te gaan ;)) in heel grote lekken met een zachte tong! (dus zo een brede tong.. lijkt wel op een hond ofzo.. st bernardshond)
die likken wel heel traag doen, 4 sec per lik ofzo..
je kan ook dr lippen spreiden met je tong en dan zo op en neer gaan.. of je handen spreiden

je kan dr ook penetreren met een harde tong... voelt leuk maar vooral plaag je dr nog feller omdat ze aandacht wil aan dr clit ondertussen

kijk nu of dr clit al uit zn holletje gekomen is ofzo... of iig dat ie "erected" is..
ja? doe er zo'n flick over, je weet wel, zo snel met je tong ertegen stoten (harde tong).. heel snel! zal er wss voor zorgen dat dr benen schudderen ofzo.
als je de clit nog niet kan zien lik dan aan de huid er op\rond en ernaar voelen (klein harder bobbeltje dat je niet kan indrukken) en dan komt ie wel..
[ Variant op deze alinea: rustig aan ernaar toe gaan.. kringetjes errond maken.. plagen ;) ]

ze zal nu wel redelijk fel opgewonden zijn.. je kan nu proberen dr clit in je mond te nemen en heel zachtjes snel te zuigen..
als ze het leuk vind harder... en dit kan je doen , gevarieerd met je tong ertegen aan te stoten of platte zachte tong erop leggen enz tot ze tot orgasme komt
je kan ook je tong tot een O vormen (is genetisch) en de clit hiermee "pijpen"

je kan terwijl je bezig bent (als ze al goed opgewonden is) ook 1(en later eventueel 2) vingers in haar kutje steken

als ze een orgasme krijgt -> niet loslaten! volg haar heupen als die op en af gaan met je mond en blijf op dr clit. als ze klaar is met 1e orgasme  tong tegen onderkant clit... lippen de bovenkant laten dekken.. wat tong penetreren.. en rustig met vingers bewegen.. zo kan ze een nieuw orgasme krijgen.
niet stoppen voordat ze je naar boven haalt best.

EXTRA TIPS
belangerijk: variatie
snelheid, richting, plekje (alfabet is goeie methode, druk van tong veranderen, harde of zachte tong, ..)

extra info: je moet een clit als een minilul bekijken. hoe zou jij je voelen als je vriendin enkel het topje van je eikel behandelde? een clit gaat verder in de huid (tenzij ze echt fel naar buiten steekt bij je vriendin) naar boven dacht ik (clit shaft) dus lik daar ook genoeg!!

je moet ook laten weten dat je het fijn vind.. beetje kreunen ofzo. En zorgen dat ze op dr gemak is. je kan eventueel vooraf douchen zodat ze zich niet onzeker voelt over geur ofzo.

zoja.. hoop dat iemand er iets aan heeft. laat me weten of het lukte! Tips opmerkingen correcties zijn meer dan welkom!!!
« Laatst bewerkt op: 21-09-2004 21:46:17 door Sum1 »

Offline Sum1

• Actief Lid

Gepost op: 24-09-2004 11:52:09
zou graag reacties hebben voordat ik het echt ga doen niet dat ik iets doe wat pijn gaat doen ofzo :P

Offline wings

• Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 24-09-2004 11:52:53

mss doe je het wil niet goed, zie de tips hierboven
Tips voor vrouwen die willen pijpen: 1. doe je het voor de sex ... spuug het uit! 2. doe je het uit liefde... slikken! 3. wil je indruk maken... GORGELEN!

Offline Babs

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 29
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 24-09-2004 12:18:20
Ik moet zeggen dat ik er ook ni enorm veel van voel,doet me eigenlijk niks.
En is niet dat die kerels wat fout doen eigenlijk.
Een tong is ook niet bepaald een sterke of harde aanraking en dat hebben sommige meiden wel nodig om klaar te komen.
Zijn trouwens veel meiden die ik ken die hier weinig gevoel bij hebben en niet van kunnen klaarkomen.
Lachen kost minder dan elektriciteit en geeft minstens evenveel licht.

Tkay

• Gast

Gepost op: 24-09-2004 13:27:34
Ik moet zeggen dat ik er ook ni enorm veel van voel,doet me eigenlijk niks.
En is niet dat die kerels wat fout doen eigenlijk.
Een tong is ook niet bepaald een sterke of harde aanraking en dat hebben sommige meiden wel nodig om klaar te komen.
Zijn trouwens veel meiden die ik ken die hier weinig gevoel bij hebben en niet van kunnen klaarkomen.

Precies wat ik moest weten. Spijtig eigenlijk  *( maarjah.
Wat verkies je dan als zo een meisje wat harde aanraking nodig hebben, want 'k heb er het meeste plezier in d'r te verwennen tov zelf klaar te komen.

Topic-labels: Geen