Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Vreemde plekken bij geslachtdeel  (gelezen 6211 keer)

nick2004

• Gast

Gepost op: 18-09-2004 15:51:26
0
Hallo,

ik heb nu al ongeveer 1 week vreemde plekken net boven me geslachtdeel.
tussen me schaamharen.
Het begon allemaal met een soort puist, maar het werdt op een gegeven moment
een grote korst en die wordt nu steeds groter en er zitten nu allemaal kleine pukkeltjes
omheen.
veder begin het nu ook op me kin te komen, die totaal niet in die buurt is.

wat kan dit zijn ??

KiKiA

• Gast

Gepost op: 18-09-2004 15:54:21
0
Erm, heb je de afgelopen weken/maanden/jaren onveilige seks gehad met iemand die kans had op een SOA?

nick2004

• Gast

Gepost op: 18-09-2004 15:56:24
0
ik had een vriendin 2 jaar lang en voor ons allebei was het de eerste keer
en zei slikte de pil en we zijn nooit vreemd gegaan.

KiKiA

• Gast

Gepost op: 18-09-2004 16:00:26
0
Hmmz, dan kan het in ieder geval geen SOA zijn, hoewel ik eerst dacht aan geniatale wratten ofzo. Maar dat is dus zo goed als uitgesloten. Zijn het niet gewoon puistjes, wondjes of ingegroeide haartjes, bij je penis?

En ziet het er op je kin echt hetzelfde uit als bij je penis?

nick2004

• Gast

Gepost op: 18-09-2004 16:01:48
0
Njah het was eerst een puist en nu is het een korst van 2 x 2 cm met daaromheen pukkeltjes.
en op me kin zitten alleen die pukkeltjes en een klein korstje.

ik ga woensdag ervoor naar de dokter.
alleen het wordt met de dag erger en groter.

KiKiA

• Gast

Gepost op: 18-09-2004 16:03:41
0
Klinkt niet als iets wat mij bekend voorkomt. Misschien dat anderen hier wel enig idee hebben wat het kan zijn; een doktersbezoekje is mischien wel handig om erachter te komen wat het is. Laat je wel even weten wat het dan is/was? Dan kunnen we er een volgende soortgelijke vraag beter mee beantwoorden :)

Overigens, is het uit zichzelf een korstje geworden, of heb je het zelf opengehaald met je nagel ofzo?

nick2004

• Gast

Gepost op: 18-09-2004 16:05:47
0
Ja k zal het wel even melde maar ik hoopte er nu al achter te komen omdat ik woensdag
pas naar de dokter ga en ik niet wil dat het zich nog meer uitbreidt.

en het is vanzelf een korst geworden en toen dacht ik o dat gaat wel weg,
Maar de korst werd alleen maar groter en vanaf gisteren kwamen er allemaal pukkeltjes
omheen.
en vanochtend had ik ook en korst met pukkeltjes eromheen op me kin zitten.

nick2004

• Gast

Gepost op: 18-09-2004 21:39:17
0
Ik heb net eventjes met me ex-vriendin gesproken waarmee het net uit is.
en daarmee heb ik nog sex mee gehad toen het bij mij beginnend was.
nu blijkt dat zei ook een pukkel had en die is nu tot een branderige wond uitgegroeid.
en zei vertelde dat ie ook steeds groter was en heel de tijd brand.
zei heb hem op der rechterbeen naast der vagina zitten :S.

Mathijs

• Gast

Gepost op: 19-09-2004 17:07:21
0
toch maar even langs de huisarts dan, morgen.

KiKiA

• Gast

Gepost op: 20-09-2004 02:37:13
0
* KiKiA denkt toch aan geniatale wratjes...

nick2004

• Gast

Gepost op: 21-09-2004 16:36:49
0
het is krentenbaard.

Offline Artepiet

• Hoofdmoderator
  • Expertise: Geneeskunde
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 29
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 21-09-2004 18:25:01
0
uh wat? oke ik op zoek daar heb ik nou nog nooooit van gehoord
Voor vragen of opmerkingen mag je mij altijd een persoonlijk bericht of e-mail sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de (volledige) medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Ik raad iedereen met een medisch probleem aan altijd zijn of haar huisarts te consulteren.

Offline Artepiet

• Hoofdmoderator
  • Expertise: Geneeskunde
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 29
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 21-09-2004 18:26:13
0
Citaat
De Latijnse naam van krentenbaard is folliculitis barbae of impetigo contagiosa. Het is een erg besmettelijke huidziekte in het gezicht. Er vormen zich kleine blaasjes waaruit pus komt die snel tot een op honing gelijkende korst opdrogen. Het komt veel voor bij kleine kinderen in de peuter of kleuter leeftijd.

Krentenbaard is een bacteriologische besmetting. Het jeukt en breidt zich onder andere door krabben verder uit. Neem in geval van krentenbaard allereerst voldoende en in onze ogen wellicht overdreven hygiŽnische maatregelen (handdoeken gescheiden houden, niet twee keer gebruiken, kleding en beddengoed vaak verschonen, niet in de zandbak spelen, enz, enz.). Natuurlijk kun je een klein kind niet verbieden te krabben, probeer het te voorkomen door de handjes "in te pakken"......

Voor verdere info: http://www.kruidenvrouwtje.nl/ziektebeelden/krentebaard.htm
Voor vragen of opmerkingen mag je mij altijd een persoonlijk bericht of e-mail sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de (volledige) medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Ik raad iedereen met een medisch probleem aan altijd zijn of haar huisarts te consulteren.

KiKiA

• Gast

Gepost op: 23-09-2004 10:58:08
0
Ah zo, dat zou inderdaad iets zijn waar ik nooit aan zou denken. Waarschijnlijk ook omdat dit in een subforum staat over SOA's en dit is er duidelijk geen :)

Maar goed; fijn dat je weet wat het is; met een zalfje ofzo ben je er snel vanaf denk ik?

wouterman

• Gast

Gepost op: 23-09-2004 18:00:03
0
is in principe ook weer wel een soa, want door de sex is het verspreid :)

doe wat je dokter je opdraagt!!

Topic-labels: Geen