Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: sex met dieren?  (gelezen 7551 keer)

Offline Briseis

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 25
  • Land: be
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 24-05-2008 00:41:00
Kinderen zijn op die leeftijd mondig genoeg om hun mening uit te drukken, honden zijn dat nooit. De reden dat seks met een minderjarige als verkrachting wordt gezien is omdat ze nog geen goedgevormd wereldbeeld hebben en geen goed besef van goed en kwaad, honden hebben dit wederom nooit.

Seks met honden zorgt door hun typische pack order trouwens sowieso voor gedragsproblemen daar de teven zich alfateef ging gaan voelen en de reuen zich alfareu.
"To be alive: Not just a carcass, but the spark. That's crudely put, but
If we're not supposed to dance, why all this music?"

Offline ruimdenkend

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 35
  • Geslacht: Man

Gepost op: 24-05-2008 02:27:38

Honden rijden tegen benen aan als vorm van verveling en tekenen van dominantie. Dat je voor seks met dieren bent, geen probleem, maar analyseer alsjeblieft niets waar je geen verstand van hebt.

vast wel. en wat denk je dat er gebeurt als jij op je knien gaat zitten nadat een hond tegen je been heeft gereden? dan stopt hij heus niet, of het nu uit verveling is of wat dan ook. hij zal "all the way" gaan. het ging er trouwens om of een hond daar psychisch iets aan overhoudt ja of nee. en een hond houdt aan zoiets niks over. zo'n situatie is natuurlijk heel anders dan bvb. een man die z'n hond penetreert. dan kun je zeker sneller over mishandeling spreken.

Offline Briseis

• Bekend Lid

Gepost op: 24-05-2008 09:51:43
[..]

vast wel. en wat denk je dat er gebeurt als jij op je knien gaat zitten nadat een hond tegen je been heeft gereden? dan stopt hij heus niet, of het nu uit verveling is of wat dan ook. hij zal "all the way" gaan. het ging er trouwens om of een hond daar psychisch iets aan overhoudt ja of nee. en een hond houdt aan zoiets niks over. zo'n situatie is natuurlijk heel anders dan bvb. een man die z'n hond penetreert. dan kun je zeker sneller over mishandeling spreken.

vrouwtjeshonden rijden ook :) en als je een hond constant mensen laat berijden waant die zich alfa male, wordt alsmaar dominanter, tot hij iemand bijt omdat hem iets niet aanstaat, over de verlatingsangst ( gaat vaak gepaard met destructie van je hele huis) maar te zwijgen, want jij als mens verlaat ZIJN roedel, die honden moeten na een tijd gewoon ingeslapen worden. maar dat vertellen ze je er niet bij natuurlijk.

Hezelfde bij vrouwtjeshonden. In de roedel-orde mag alleen de alfa teef gedekt worden. Dus een teef die constant gedekt wordt waant zich alfa teef en gaat het hierboven geschreven gedrag ook vertonen

"Dat is toch niet bij alle honden zo?" (jaaaa ik zie em al komen)

Neen, inderdaad. Submissievere honden raken heel erg verward met het feit dat zij ineens macht krijgen en weten niet goed meer wat te doen. Ze worden neerslachtig en depressief, wat soms eerder in lusteloos gedrag dan in destructief eindigt zodat het niet direct opvalt. Deze honden kunnen enkel nog gered worden met NILF-training en veel geduld.

En al hing het nog af van het temperament van de hond, ik denk niet dat er veel mensen een MAG-test zouden laten uitvoeren.
« Laatst bewerkt op: 24-05-2008 10:32:22 door Briseis »

Offline crazy fisherman

• Erelid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 24-05-2008 10:57:18
[..]

3) Homoseksualiteit is ook niet normaal en van orale seks krijg je ook geen kinderen is dat dan ook iets wat gelijk vies is ?
2)Onhygienisch valt behoorlijk mee, zo kan een dier geen SOA's hebben die mensen wel met zich mee kunnen dragen
1) het is illegaal is geen argumentatie over waar het verschil ligt tussen dierenvlees eten en dierenvlees neuken.

Ik vind de argumentatie dat je een dier wel mag doden om het te eten nogal scheef staan tegenover dat je een dier niet mag neuken en het in leven laat. Mits je natuurlijk rekeninghoud met beperking  waar het bepaald dat het dier schade ondervind.

Ik nodig je van harte uit om daar een gat in te schieten :)

3. Homoseksualiteit is wel normaal :) we hebben genoeg documentaties over homoseksualiteit in de natuur. Laatst keken wij bij anw nog een film waarin je twee homoseksuele leeuwen zag :)
2. Wat hebben soa's in godsnaam met hygeine te maken? en ja ik weet dat ik dat verkeerd gespeld heb boeit me niet.
1. Ik had het niet over het verschil tussen eten en neuken van dieren maar over waarom je gewoon geen dierenseks zou moeten hebben naar mijn mening.
The artist formerly known as Deign..

Familie van John the fisherman. ^^

Offline crazy fisherman

• Erelid

Gepost op: 24-05-2008 11:01:51
[..]
Een dier kan bijten, krabben, schoppen, grommen, staart tussen zijn benen laten hangen, oren in de nek leggen en nog tig andere vormen van reacties waaruit blijkt dat hij het er niet mee eens is. Dat hij niet in staat is aan te geven of hij het wel of niet wilt, vind ik dus niet helemaal kloppend..

Ik kan mijn hond een trap geven en dan hoeft ze niet eens het te laten merken. Dit leidt ik af van de keren dat ik haar per ongeluk pijn deed (door onbenulligheden van haar en van mij) dan blijft ze ook gewoon vrolijk staan. Als ik haar een keer straf geef gaat ze gewoon op haar plaats liggen en dan weet ik dat de boodschap is over gekomen. Niet alle beesten reageren zo duidelijk.

Offline Master Z

• Bekend Lid

Gepost op: 24-05-2008 11:01:57
Seks tussen verschillende diersoorten is k normaal! Verklaar anders maar de muilezel of de liger O:) (Al worden die over 't algemeen wel min of meer 'in productie geforceerd' door mensen, maar in het wild wil dat ook nog wel eens voorkomen... :P)
"I'll have the head, I want to suck his brains out" - Lord Crumb.

Offline crazy fisherman

• Erelid

Gepost op: 24-05-2008 11:06:06
Seks tussen verschillende diersoorten is k normaal! Verklaar anders maar de muilezel of de liger O:) (Al worden die over 't algemeen wel min of meer 'in productie geforceerd' door mensen, maar in het wild wil dat ook nog wel eens voorkomen... :P)

Dan moeten die twee ouder dieren nog genetisch zo op elkaar lijken dat ze nog net tot dezelfde soort behooren want twee verschillende soorten kunnen nu eenmaal niet voortplanten dat is biologisch gezien onmogelijk.

Offline Master Z

• Bekend Lid

Gepost op: 24-05-2008 11:09:04
Hm, dat was inderdaad niet zo'n sterk punt. Vanuit dat opzicht zouden wij dan maar seks met aapjes moeten hebben ofzo...

Iets proberen met een enorme en dominante gorilla, ja dat zal een succes worden :+

Offline crazy fisherman

• Erelid

Gepost op: 24-05-2008 11:11:14
Hm, dat was inderdaad niet zo'n sterk punt. Vanuit dat opzicht zouden wij dan maar seks met aapjes moeten hebben ofzo...

Iets proberen met een enorme en dominante gorilla, ja dat zal een succes worden :+

Ja het valt me trouwens op dat mensen die seks hebben met dieren altijd of zwakkere dieren of dieren die gewoon te gehoorzaam zijn om iets terug te doen zoals een hond of een paard. Nooit gaan ze voor een wild beest of een dominant beest. Volgens mij vinden dieren het helemaal niet fijn maar zijn ze gewoon zo gewend dat mensen gehoorzaamd moeten worden dat ze niet beter weten.

Offline Master Z

• Bekend Lid

Gepost op: 24-05-2008 11:16:45
Ken je 'two guys one horse'? :+

Wat je zegt klinkt niet onaannemelijk, maar ik denk dat dat niet zo vaak het geval is. Vooral niet met een befhond of in het geval van bukkende baasjes (haha ik denk dat die 't goed zou doen als website :7).

Daarbij, baasje of niet, de meesten bijten toch heus wel van zich af als je wat doet wat ze niet leuk vinden. Of ze gaan janken en piepen. Dieren zijn niet zo passief dat ze alles maar over zich heen laten komen. Ze zijn niet van steen :^
« Laatst bewerkt op: 24-05-2008 11:18:53 door Master Z »

Offline Briseis

• Bekend Lid

Gepost op: 24-05-2008 11:18:12
Ken je 'two guys one horse'? :+

Wat je zegt klinkt zeker niet onaannemelijk, maar ik denk niet dat dat altijd het geval is. Vooral niet met een befhond of in het geval van bukkende baasjes (haha ik denk dat die 't goed zou doen als website :7).

Een befhond tot daaraantoe. Maar hoe verdedig je dan het neuken van baasjes door honden? Lees enkele posten hoger voor de gevolgen.

roosie

• Gast

Gepost op: 24-05-2008 11:20:36
[..]

Dan moeten die twee ouder dieren nog genetisch zo op elkaar lijken dat ze nog net tot dezelfde soort behooren want twee verschillende soorten kunnen nu eenmaal niet voortplanten dat is biologisch gezien onmogelijk.
Homoseksuele dieren kunnen ook niet voortplanten. Waarom is dat dan wel 'normaal'? Of waarom zouden verschillende diersoorten die seks met elkaar hebben wel kunnen? (want het komt ook gewoon voor dat dieren die het totaal niet met elkaar zouden moeten doen, dit toch doen.) Maar waarom wordt het dan in ene een probleem als er een mens bij komt kijken?

Offline crazy fisherman

• Erelid

Gepost op: 24-05-2008 11:23:05
[..]
Homoseksuele dieren kunnen ook niet voortplanten. Waarom is dat dan wel 'normaal'? Of waarom zouden verschillende diersoorten die seks met elkaar hebben wel kunnen? (want het komt ook gewoon voor dat dieren die het totaal niet met elkaar zouden moeten doen, dit toch doen.) Maar waarom wordt het dan in ene een probleem als er een mens bij komt kijken?

Alsjeblieft ga een gorilla proberen te neuken en kom me dan vertellen of je dierenseks nog steeds zo geweldig vind.

Offline Master Z

• Bekend Lid

Gepost op: 24-05-2008 11:24:57
Een befhond tot daaraantoe. Maar hoe verdedig je dan het neuken van baasjes door honden? Lees enkele posten hoger voor de gevolgen.
Ja dat had ik gelezen, en dat klinkt als een best kwalijke zaak. En als je je dan onderdanig opstelt tijdens de seks maar in het 'gewone leven' weer dominant bent dan verwardt je dat beest natuurlijk ook gigantisch. Had niet echt verwacht dat 't zo psychisch diep zou gaan, gekke beesten met hun instincten :-\

Alsjeblieft ga een gorilla proberen te neuken en kom me dan vertellen of je dierenseks nog steeds zo geweldig vind.
Dat slaat natuurlijk weer nergens op. En die gorilla was mijn idee :P

Offline crazy fisherman

• Erelid

Gepost op: 24-05-2008 11:30:43
Dat slaat natuurlijk weer nergens op. En die gorilla was mijn idee :P

sorry voor het jatten van je idee :P maar het slaat wel ergens op. Waarschijnlijk word ze dan ongelovelijk tot moes geslagen door het schattige beestje. Waaruit we allemaal kunnen concluderen dat alleen afgerichten beesten zich seksueel laten gebruiken. Dus als je dat niet had gedaan had hij het nooit gewild.

Topic-labels: Geen