Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Pijpen] Gepijpt door mijn schoonzus  (gelezen 12819 keer)

Offline onervaren

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 23
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 02-04-2008 21:16:41
0
ik vind ook dat grote_smurf niet echt gelijk heeft.
hij zet dit toch op't forum met de bedoeling meningen te krijgen?
anders kan hij het net zo goed voor zichzelf houden !
ik ben nu nog jong, maar ik vind het ook niet echt kunnen.
je hebt een verantwoordelijkheid te dragen,
dat deed je niet, maar de nieuwe verantw. is het op te biechten aan je vrouw.
dat zuivert je geweten en eerlijk is eerlijk. Hoe kan je nu nog samen intiem zijn met je vrouw als je weet wat je haar mss wel niet aan doet?
en het idee dat dat afgesproken is, vind ik ook maar west raar hoor. Volgens mij vragen vrouwen dat niet aan iemand anders, en dan toch zeker al niet aan hun eigen zus, of er is gewoon iets mis met je vrouw, dat kan ook.
<3

Offline Anyana

• Actief Lid
  • Leeftijd: 21
  • Land: be

Gepost op: 03-04-2008 14:12:44
0
Pff...
Wat laf zeg.
Ja vind ik ook, dat doe je toch niet?
Maarja dat is mijn mening. :)

Offline sabien

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 03-04-2008 23:10:49
0
ik vind dat je schoonzus er misbruik van heeft gemaakt..
je vriendin zegt dat ze er moeite mee heeft en zij grijpt gelijk haar kans
smerig gewoon..
ik zou het haar vertellen want het kan NIET zo zijn dat ze bedoelde dat haar zus
maar even diegene moest gaan pijpen waar zij zo van houd...toch??

Offline Dian

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 40

Gepost op: 08-04-2008 16:34:31
0
hmmmm is even denken ,,kan me wel voorstellen dat als er iets onbreekt in je relatie je opzoek gaat naar een oplossing,, voor nu is dit even de oplossing geweest wat ik me afvraag ,, nu dat je een stukje geproefd hebt van al het fijne ,, hoe ga je het dan oplossen in de toekomst ??
 ;)

moffo

• Gast

Gepost op: 08-04-2008 18:06:44
0
vindn iet zow slim zkkr niet een schoonzus

Venus in furs

• Gast

Gepost op: 08-04-2008 18:20:41
0
Veel plezier met je familierel!  :w Ga naar Jerry Springer, krijg je er nog geld voor.

of anders zeg je het gewoon zo natuurlijk
"Schat, wat een geweldige verrassing! Super dat je dat voor me hebt geregeld! Nooit aan gedacht, dat je zus jou gewon kan vervangen voor de dingen die jij niet wil doen!"  *(

ringgeest11

• Gast

Gepost op: 08-04-2008 19:06:36
0
srry dat ik er zo bot tusse kom hoor...

MERKEN JULLIE NIET DAT EDDIE NIX MEER HEEFT GEZEGD SINDS JULLIE ZIJN BEGONNEN MET AL DIT GEDOE??

en ja somigge geef ik gelijk maar andere vin ik te bot... jemig mensen wa doen jullie hem aan? dit is ZIJN topic en NIET die van JULLIE!!
en daarbij komt dat als hij nix had gezegd over "schoonzus" jullie hem ook niet zo zoude uitlulle, of heb ik ongelijk?...

Venus in furs

• Gast

Gepost op: 08-04-2008 19:08:02
0
en daarbij komt dat als hij nix had gezegd over "schoonzus" jullie hem ook niet zo zoude uitlulle, of heb ik ongelijk?...

Ja, da's toch logisch? Vreemdgaan is slecht, maar vreemdgaan met iemands zus is nog slechter. Dan hed je namelijk ruzie met je man én je zus.

DreamOn

• Gast

Gepost op: 08-04-2008 19:08:31
0
srry dat ik er zo bot tusse kom hoor...

MERKEN JULLIE NIET DAT EDDIE NIX MEER HEEFT GEZEGD SINDS JULLIE ZIJN BEGONNEN MET AL DIT GEDOE??

en ja somigge geef ik gelijk maar andere vin ik te bot... jemig mensen wa doen jullie hem aan? dit is ZIJN topic en NIET die van JULLIE!!
Hij maakt toch zelf dit topic of niet dan.
Hij kan negatieve reacties verwachten omdat het gewoon smerig is.

ringgeest11

• Gast

Gepost op: 08-04-2008 19:11:49
0
[..]
Hij maakt toch zelf dit topic of niet dan.
Hij kan negatieve reacties verwachten omdat het gewoon smerig is.

das ook weer waar maar hem meteen uitzeike enzo vin ik ook wel hard. en als je gaat kijke eb ik idd gelijk dat eddie geen woord meer heeft gezegd sinds.

ALS JE HET HIER NIET MEE EENS BENT HOU JE DA MAAR LEKKER VOOR JEZELF WANT IK WIL GEEEEEEN RUZIE!

Offline Dian

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 40

Gepost op: 08-04-2008 20:19:51
0
[..]

Ja, da's toch logisch? Vreemdgaan is slecht, maar vreemdgaan met iemands zus is nog slechter. Dan hed je namelijk ruzie met je man én je zus.

Wie ben jij om te oordelen wat slecht is en wat niet?
Laten we iedereen in z'n waarde laten ,, deze jongen had een prob,, en zijn schoonzus was de oplossing...
Dit is aan hem om er verder mee te dealen

Offline voor-piet

• Forummeubel
  • *
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 08-04-2008 22:07:43
0
ik ben wel gelukkig in mijn liefde en sex, alleen mijn vriendin houdt helemaal niet van pijpen  :s :s
maar laatst ben ik gepijpt door mijn schoonzus  d:)b  :y  :9~
mijn vriendin heeft/had waarschijnlijk eens tegen haar zus verteld dat orale sex niet kan verdragen.....
misschien heeft mijn schoonzus daarom eens gedacht, wie niet waag die niet wint.
ik kan heel goed met mijn schoonzus opschieten,
zelfs haar man zegt vaak dat we goed bij elkaar passen
ik denk dat het maar een slippertje was.....ik voel me wel schuldig.
maar had wel het gevoel dat zij dat zo een beetje gepland had.
ik weet niet of ze samen iets hebben afgesproken of misschien, dat mijn vriendin er ook iets van afweet.....

Nee zijn vriendin heeft tegen d'r gezegd dat ze moeite heeft met pijpen :) wel goed lezen hé snurkel.
Ik vind dat het niet kan, je behoort trouw te blijven aan je partner...

Wie zegt dit? Het hele “ge-ouwe-hoer” over “trouw moeten zijn aan je partner” is toch een regel dat door MENSEN bedacht is, door de kerk wel te verstaan. Waarom? Om MACHT te hebben op de stervelingen. Van nature zijn wij mensen niet monogaam.

FF voor de duidelijkheid, ik wil “vreemd gaan” nu niet goed praten, ik vind dat ALS je niet monogaam wilt leven dit met je (vaste) partner moet bespreken en daar dan samen een oplossing voor moet vinden.

gewoon een smerige rotstreek  :c
nooit gehoord van respect?
Ten eerste waarom is HIJ de gene die “een smerige rotstreek” gedaan heeft, oké de TS is niet helemaal duidelijk HOE het zo gekomen is dat zijn schoonzus hem gepijpt heeft, maar je kan wél uit zijn bericht opmaken dat zij hem verleid heeft.
Ten tweede waarom zou je geen respect voor je partner hebben als je je laat pijpen door een ander?

Hij deed zeker NIKS, hij zei namelijk geen nee! En dat had hij wel moeten doen. Hier ga je, als het uitkomt, last mee krijgen jongen! Zowel met je broer, als met je vriendin... Maar ja, wie zijn billen brand... K hoop voor je dat t uitkomt.
Gezien je negatieve toon, veronderstel ik dat je met je laatste zin niet veel goeds bedoeld?
Dus mijn vraag, waarom die “gemene” sneert?

(en die schoonzus gaat ook vreemd begreep ik uit het verhaal)?
daar is het een schoonzus voor he  :7 die heeft al een relatie.
Waarom is het logisch dat je een relatie hebt als je “schoonzus” bent? Immers het feit dat het zijn schoonzus is, is dat zij de zus van zijn partner is. (oké uit het verhaal blijkt dat schoonzus een partner heeft, maar ook zonder partner was het nog steeds de schoonzus van de TS)

zou jij het fijn vinden als je partner vreemdgaat dan?
Lijkt mij geen onoverkomelijk probleem, monogamie is niet natuurlijk en als je er als stel goede afspraken over kan maken zie ik het probleem niet. :)

Pff...
Wat laf zeg.
Wat is waarom laf?

Ja, dat vind ik ook wel erg !
Je bent 35, ik veronderstel dat je toch wel al wat jaren getrouwd bent?
Hoe zou jij je voelen als zou uitkomen dat je bedrogen werd ? En dan nog wel door je eigen schoonbroer?
Als ik jou was, ik zou me echt ontzettend schuldig voelen. 't Is toch niet omdat je vrouw het niet zo heeft voor orale seks, dat je haar daarom maar een keertje moet bedriegen met je schoonzus?
Als dit gaat uitkomen, ga je echt diep in de puree zitten!
't Is niet alleen op jou dat ik ga afgeven hoor, je schoonzus heeft hier even hard schuld aan als jij ! Hoe durft ze haar bloedeigen zus zoiets aan te doen ? Als ik van jou was, zou ik het gewoon opbiechten aan je vrouw.. Je gaat dan wel hoogstwaarschijnlijk een hele hoop gezeur aan je hoofd krijgen, maar het is in ieder geval beter dan dat ze er op één of andere manier toch achter komt uiteindelijk.
Shame on you !
Sinds wanneer “hoor” je als 35 jarige getrouwd te zijn :S
Hoezo diep in de puree zitten? Niet iedereen ziet dit als een doodzonde.

wat een verhaal zeg.
ik zie alleen niet echt de rede dat je dit op het forum hebt gezet :?
misschien heb ik het fout maar ik kan geen vraag vinden in jouw openingstekst.
Wat dus tot een simpel gevolg heeft dat ik en anderen niet weten wat je nu precies wilt bereiken.
Tot hier ben ik het helemaal met je eens.
je geeft wel aan dat je je schuldig voelt (dat is misschien maar goed ook) de enige raad die ik je kan geven (mocht je die willen) vertel haar eerlijk wat er gebeurt is, ze kan het beter van jouw horen dan van iemand anders. EERLIJKHEID DUURT HET LANGST!! O:)
Dit vind ik jammer, hoezo is het “goed” om je “schuldig” te voelen?
Soms is het verstandiger om niet alles te vertellen. O:)

je hebt een verantwoordelijkheid te dragen,
dat deed je niet, maar de nieuwe verantwoordelijkheid is het op te biechten aan je vrouw.
dat zuivert je geweten en eerlijk is eerlijk. Hoe kan je nu nog samen intiem zijn met je vrouw als je weet wat je haar misschien wel niet aan doet?
en het idee dat dat afgesproken is, vind ik ook maar best raar hoor. Volgens mij vragen vrouwen dat niet aan iemand anders, en dan toch zeker al niet aan hun eigen zus, of er is gewoon iets mis met je vrouw, dat kan ook.
Mmm,… verantwoordelijkheid? Hoe bedoel je???
Je geweten zuiveren, klinkt wel heel erg bijbels he… O:)
Generaliseer je nu niet door te zeggen: ”vrouwen vragen dat niet aan iemand anders”. Misschien is het wel zo dat zijn vrouw/vriendin een super goeie band heeft met haar zus en heeft haar zus geen probleem met orale seks en gunt zij haar partner ook eens orale seks.

Klopt, maar dát (niet reageren) heeft niks met deze negatieve reacties te maken, immers als je zijn profiel bekijkt zie je dat hij vanaf dat hij deze topic geopend heeft niet meer online geweest is.

Goed en dan nog ff het volgende
Wat zijn jullie hier allemaal veroordelend en vroom/braaf/braver/ nóg braver!
Als ik bijvoorbeeld kijk naar het topic: “ben je bereid om een trio te doen” zeggen héél véél dit (graag) te willen,… dán ben je toch ook overspelig.

Verder ben ik het wél eens met sommige dat het nogal een vaag berichtje is, waar wilt de TS heen met zijn “verhaaltje”??? Hoe is het zo gekomen dat zijn schoonzus hem oraal bevredigd heeft? Enzovoort enzovoort,…
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3

Venus in furs

• Gast

Gepost op: 09-04-2008 02:06:30
0
Kiekeboe1972,
het lijkt er niet op dat TS een open relatie heeft en dat zijn vriendin het dus okee zou vinden. Als dat zo is is t wat anders natuurlijk, dan moet hij het zelf weten, maar dan zou het ook geen probleem zijn.

Je typt wel een erg lang verhaal over iets dat heel hypothetisch is en nergens wordt gezegd of ook maar geïnsinueerd.

Waar de andere posters dus ook op reageren is het idee van vreemdgaan, en niet het idee van polygamie, waar jij over begint.

Online Jewe

• Actief Lid

Gepost op: 09-04-2008 02:11:04
0
TS: genoten? Geen spijt?

Offline voor-piet

• Forummeubel
  • *
  • Land: nl

Gepost op: 09-04-2008 17:03:53
0
Kiekeboe1972,
het lijkt er niet op dat TS een open relatie heeft en dat zijn vriendin het dus okee zou vinden. Als dat zo is is t wat anders natuurlijk, dan moet hij het zelf weten, maar dan zou het ook geen probleem zijn.

Je typt wel een erg lang verhaal over iets dat heel hypothetisch is en nergens wordt gezegd of ook maar geïnsinueerd.

Waar de andere posters dus ook op reageren is het idee van vreemdgaan, en niet het idee van polygamie, waar jij over begint.
Dán nog,...

De "andere posters" reageren (naar mijn mening) té overdreven. Zeker omdat de TS helemaal niet beschreven heeft HOE het gebeurt is! Daaruit zou kunnen blijken dat hij er min of meer heel weinig aan kan doen, dat zijn schoonzus "het loeder" is.
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3

Topic-labels: Geen