Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [SOA] Hoelang wachten met testen?  (gelezen 854 keer)

Offline jaanTopic starter

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 25
  • Geslacht: Man

Gepost op: 07-02-2008 17:39:25
Hoelang moet je wachten met testen? Bij de ene soa komen de symptomen op na 1 week nadat je onveilige seks hebt gehad, bij de andere pas na 6 weken. Als je wilt weten of je een soa hebt, wanneer kan je dan 't beste een soa-test laten doen?!
« Laatst bewerkt op: 07-02-2008 19:12:34 door Amargedon »

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Expertise: ICT
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 28
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 07-02-2008 19:12:27
http://www.sexwoordenboek.nl/geslachtsz_test.html

Lijkt mij gewoon testen als je denkt dat je iets kunt hebben (of als je zeker wilt weten dat je niks hebt).
'Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomst'
:-* Quinta :-*

Offline Artemis

• Hoofdmoderator
  • Expertise: Geneeskunde
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 29
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 07-02-2008 20:09:42
http://www.sexwoordenboek.nl/geslachtsz_test.html

Lijkt mij gewoon testen als je denkt dat je iets kunt hebben (of als je zeker wilt weten dat je niks hebt).

Dat kan dus niet de dag nadat je het mogelijk hebt opgelopen en dat is wat hij bedoelt...

Ik zou me na ongeveer 1,5 maand laten testen en 2-3 maanden daarna nog een keer op HIV. Maar zelf heb ik in de praktijk ong een half jaar gewacht omdat ik lui was :P

Voor vragen of opmerkingen mag je mij altijd een persoonlijk bericht of e-mail sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de (volledige) medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Ik raad iedereen met een medisch probleem aan altijd zijn of haar huisarts te consulteren.

Topic-labels: Geen