Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Koppels uit elkaar halen!!  (gelezen 843 keer)

DevilsPope

• Gast

Gepost op: 15-08-2004 02:44:27
Ik ken iemand (een oude vriend van me) die zich de laatste tijd met niks anders kan bezighouden dan mooie koppels uit elkaar te halen. En als er dan een koppel uit elkaar is loopt hij met het meisje daarvan weg en eens dat hij ermee in bed geweest is, dumpt hij haar en zoekt een nieuw slachtoffer!!  :(

Door hem zijn er al minstens zes koppels uit elkaar van zover ik weet. Ik weet niet hoe hij het doet, maar toch slaagt hij er telkens weer in  :? Als ik hem gewoon zeg dat hij verkeerd bezig is doet hij lekker door.. Weten jullie geen manier om hem te doen inzien wat hij uitricht??  >:(

Alsof harten breken zo leuk kan zijn  :s ziekelijk gewoonweg!

Offline loesje

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 31
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 15-08-2004 11:54:00
Als die meisjes zomaar direct hun relatie laten vallen omdat die vriend van eens even interesse toont, dan kunnen dat toch geen goede relaties zijn en zouden die koppels sowieso uit elkaar gaan.  Die vriend doet ze eigenlijk een plezier door ze dat eerder te doen in zien.  En het feit of je met iemand naar bed gaat, wel daar staan die meiden zelf toch ook voor in.  Als die zelf niet meer verstand hebben..
Tuurlijk is het niet mooi van je vriend om die direct te laten vallen, maar die meiden moeten dan ook maar eens wat meer respect voor hunzelf tonen.  Wat je eventueel wel kunt doen, is zo'n meisje waarschuwen over wat die vriend doet na de vrijpartij.  Maar het blijft nog steeds ook hun beslissing!
denk nooit dat je niet verdient wat je wilt!

leon16m

• Gast

Gepost op: 15-08-2004 11:58:40
Als die meisjes zomaar direct hun relatie laten vallen omdat die vriend van eens even interesse toont, dan kunnen dat toch geen goede relaties zijn en zouden die koppels sowieso uit elkaar gaan.  Die vriend doet ze eigenlijk een plezier door ze dat eerder te doen in zien.  En het feit of je met iemand naar bed gaat, wel daar staan die meiden zelf toch ook voor in.  Als die zelf niet meer verstand hebben..
Tuurlijk is het niet mooi van je vriend om die direct te laten vallen, maar die meiden moeten dan ook maar eens wat meer respect voor hunzelf tonen.  Wat je eventueel wel kunt doen, is zo'n meisje waarschuwen over wat die vriend doet na de vrijpartij.  Maar het blijft nog steeds ook hun beslissing!

Je hebt wel gelijk vind ik. Maar toch vind ik het niet kunnen wat hij doet. Je moet het niet uit laten maken door iemand anders, dat moet je zelf doen, of laten doen door je partner. En met dat vrijen; ja, daar hebben de meiden zelf voor gekozen, tenzij die jongen enorme SM uithaald, dat de slachtoffers gewoon niet meer weg kunnen, en het dus maar moeten laten gebeuren. Wel vind ik het sneu dat die jongen dat doet... waarschijnlijk omdat ie zelf geen vriendin kan krijgen??? (of lees ik nu weer verkeerd?? :P)

Orkus

• Gast

Gepost op: 15-08-2004 12:31:34
Agh, is niet al te onbekend dat sommige mannen juist erg gebrand zijn op vrouwen die een ander toe behoren. Hij zal ook wel relaties uitkiezen die bijna uitelkaar vallen, en dus alleen maar het laatste duwtje hoeft te geven. Het is niet erg netjes, maar god ik zou er niks van zeggen. Zodra je merkt dat hij gewetensproblemen krijgt is het je tijd om te benadrukken dat het fout is, maar nu lijkt me het stug dat hij echt naar je zal luisteren. Je mag de dames best zeggen wat hij met ze zal doen, maar denk wel eerst aan je vriendschap. Ik denk dat het merendeel wel door heeft wat hij is, dus je zal hun weinig vertellen waar ze geen vermoedens naar hebben.

Hij zal je waarschijnlijk afschilderen als jaloers als je hem confronteert, dus misschien is hij wat makkelijker te benaderen als hij net een mislukking achter de rug heeft.

Offline X-Schatje-X

• Actief Lid
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 15-08-2004 13:04:45
naja vind gewoon als iemand een relatie heeft blijf je daar gewoon van af! okee tenzij je echt voor 200% voor iemand wilt gaan maar niet alleen voor een one night stand. Ik vind dat je dan verkeerd bezig bent ja! Ik vind het niet fair, en vind dattie zich gewoon moet gedragen en op vrijgzelle meiden moet storten. en niet zielig alle relaties kapot gaan zitten maken. En kan je wel zeggen ja anders was het later wel kapot gelopen.. Weet jij veel?!!?!?!  *( Dan nog moet dat dan vanzelf komen... en niet omdat zon zielig ventje overal tussen moet komen. Wat n loser zeg!  :-\

DevilsPope

• Gast

Gepost op: 15-08-2004 13:49:30
Bedankt mensen  :) blijkbaar ben ik dan toch nie de enige met die mening. Ik ga dus jullie raad opvolgen.. Vanaf het moment dat hij gewetensproblemen krijgt zal ik er terug over beginnen (hopelijk krijgt hij dat ooit nog).. En hopelijk is het dan gedaan met zn streken. Echt bedankt jullie  :D d:)b

Offline AliceInWonderland

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 18-08-2004 02:41:22
Agh, is niet al te onbekend dat sommige mannen juist erg gebrand zijn op vrouwen die een ander toe behoren.

er zijn ook echt een hoop meisjes die dat doen  :s
op de een of andere manier zal dat wel instinct zijn.
AliceInWonderland en het verdriet van een tedere crimineel...

Tongpiercingske

• Gast

Gepost op: 18-08-2004 07:32:27
Ziekelijk gewoon  :c :c

MorningView

• Gast

Gepost op: 18-08-2004 10:07:46
Inderdaad ziekelijk; die jongen kunnen ze het beste naar een psychiater sturen. (meen het serieus hoor) Laat die twee mensen toch gewoon gelukkig zijn. En daarnaast; het zijn ZIJN zaken niet om zich dr mee te bemoeien. Jalours denk ik :S.

:D het zou iets zijn voor de spygirls :D

Mathijs

• Gast

Gepost op: 18-08-2004 12:46:19
vind het idd ook erg kinderachtig...

Offline Playboyfamke

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 19-08-2004 23:20:35
dat probeert een vriendin van mij ook om mij en me vriend uit elkaar te halen maar dat lukt der nie
Playboy is mooi.
Ik ben ik niet goed PECH voor jou!

Kapitein

• Gast

Gepost op: 20-08-2004 08:45:13
@DevilsPop: Wacht maar totdat hij een echte vriendin krijgt. Dan vervolgens proberen haar te versieren, haha.

Nee, dat is flauw en nog kinderachtiger.
Ik ga geheel met Orkus mee.

Offline rein

• Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 24-08-2004 01:25:26
Van mij mag die gast ook door het toilet gespoeld worden.
I like Marilyn Manson!

ijsbeertje1

• Gast

Gepost op: 24-08-2004 01:28:05
wie doet er nou expres gelukkige
mensen zo veel pijn.
omdat hij zelf niet gelukkig is ofzo?
ik vind het zielig

Topic-labels: Geen