Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Penis] Er zitten zwarte plekjes op  (gelezen 1875 keer)

Offline mafketel88Topic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 21-11-2007 19:12:50
beste mensen van sekswoordenboek,

Ik heb sinds gisteravond ineens 4 zwarte plekjes op mijn voorhuid gevonden, het lijken op meeeters maar ik weet het niet zeker. er zitten er 4 achter elkaar in 1 lijn zeg maar. ik kan er ook niks over op google vinden. moet ik naar de dokter of is dit herkenbaar?

Bij voorbaat dank
« Laatst bewerkt op: 21-11-2007 19:17:39 door Amargedon »

mooiboy

• Gast

Gepost op: 21-11-2007 19:14:38
Ik zou persoonlijk niet weten wat het is dus is het best slim om even naar de huisarts te gaan voor de zekerheid. :)

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 21-11-2007 19:15:53
Het voelt ook geirriteerd aan. kan geen soa zijn(denk ik), ben maar met 2 meisjes (allebei trouwe vriendinnetjes) naar bed geweest die nog maagd waren.

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Expertise: ICT
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 28
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 21-11-2007 19:17:25
Grote plekjes, of klein? Het doet pijn zeg je, je kan daarmee dan even naar de dokter gaan voor de zekerheid.
'Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomst'
:-* Quinta :-*

L en T

• Gast

Gepost op: 21-11-2007 19:17:58
Als je er last van hebt en het gaat niet snel weg zou ik toch eens een bezoekje brengen aan een arts, beter het zekere voor het onzeker nemen.  ;) Ik weet niet wat het juist is iig...

mooiboy

• Gast

Gepost op: 21-11-2007 19:18:33
Heb je het al eens goed schoongemaakt onder de douche?

En ja de huisarts is toch de beste oplossing. ;)

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 21-11-2007 19:19:46
hele kleine plekjes, lijken echt sprekend op mee eters maar heb nog nooit gehoort dat die op je penis kunnen zitten. ik wacht het even 2 dagen af, en dan volg ik jullie advies  maar op :) heel erg bedankt

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel

Gepost op: 21-11-2007 19:20:50
hele kleine plekjes, lijken echt sprekend op mee eters maar heb nog nooit gehoort dat die op je penis kunnen zitten. ik wacht het even 2 dagen af, en dan volg ik jullie advies  maar op :) heel erg bedankt
Het kan best dat ze daar zitten, net zoals talgbultjes die er voor kunnen komen.

Offline Gaby

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 27
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 21-11-2007 19:21:25
Mee eters kunnen ook op je penis zitten. Kijk het even aan, als het meer pijn gaat doen of het wordt erger ga dan even langs je huisarts.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Mathijs: "Oefening baart kunst, Onveilige oefening baart kind"

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 21-11-2007 19:22:54
Ok, heel erg bedankt in ieder geval. even geen seks met mn vriendin voor de zekerheid en als het erger word/blijft dan maar even langs de dokter.

heel erg bedankt, voel me in iedergeval een stuk prettiger :)

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel

Gepost op: 21-11-2007 19:23:45
Ok, heel erg bedankt in ieder geval. even geen seks met mn vriendin voor de zekerheid en als het erger word/blijft dan maar even langs de dokter.

heel erg bedankt, voel me in iedergeval een stuk prettiger :)
Mwa, het lijkt niet op een SOA wat mij betreft dus seks is dan geen probleem. Tenzij iemand anders kan zeggen dat het wel een SOA is.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 21-11-2007 19:30:14
[..]
Mwa, het lijkt niet op een SOA wat mij betreft dus seks is dan geen probleem. Tenzij iemand anders kan zeggen dat het wel een SOA is.

volgens mij is Acne ook besmettelijk op een manier. teminste als je puisjes uitknijpt komen er meer terug... weet niet of dat met mee-eters op je penis ook is  :7

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel

Gepost op: 21-11-2007 19:30:53
[..]

volgens mij is Acne ook besmettelijk op een manier. teminste als je puisjes uitknijpt komen er meer terug... weet niet of dat met mee-eters op je penis ook is  :7
Ga je ze eerst uitknijpen dan? :P

En daarbij, ik zou me daar allesinds geen zorgen over maken.

Offline senior

• Erelid

Gepost op: 21-11-2007 22:10:34
volgens mij is Acne ook besmettelijk op een manier. teminste als je puisjes uitknijpt komen er meer terug... weet niet of dat met mee-eters op je penis ook is.
Acne zijn niet besmettelijk. Dat er meer terug komen na het uitknijpen is een kwestie van hygiŽne. Je kan proberen de zwarte bultjes met een zo heet mogelijk washandje te lijf te gaan. De bultjes dus weken met zo heet mogelijk water. De talg en de talgprop wordt daardoor zachter. Dan door masseren van dat bultje door het washandje proberen de prop uit de porie te wrijven. In het vervolg alleen met water schoonmaken. Zeep kan de talg laten indikken.
ik mag op straat wel honger krijgen, als ik maar thuis kom eten.
(foto van toen ik nog junior was)

G2L

• Gast

Gepost op: 22-11-2007 18:35:54
ff aan kijken, daarna als het niet weg is , naar huis arts , die zou je meschien doorsturen naar een huid arts, ofze zal een zalfje geven.

Topic-labels: Geen