Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Veel vrouwen zoeken een partner die op hun vader lijkt  (gelezen 7258 keer)

Offline PhaistosTopic starter

• Eigenaar
  • Actief Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 18-11-2007 15:08:04
Een stelling van Flueelmisterie: veel vrouwen zoeken een partner die op hun vader lijkt.  :o

Is dat zo? Of zoekt een vrouw juist iets heel anders? Of heeft het er helemaal niets mee te maken? Of hangt het van de vader af?

Wat zijn jouw waarnemingen:
- (vrouwen) Lijkt je vriend/partner op je vader?
- (mannen) Lijk je zelf op de vader van je vriendin?
- Hoe zit dat met relaties om je heen?
Wie geen doel heeft, kan ook niet verdwalen

Offline Lisjee

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 24
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 18-11-2007 15:24:27
Mijn vriend lijkt absoluut niet op m'n vader :-\ Qua innerlijk niet en qua uiterlijk ook niet.

Wat een stomme stelling :P
(¯`°v°´¯)                           :9~ Hou.van.jou :9~
 ( _.^._ )

Offline Shamandalie

• Forummeubel
  • *
  • Geslacht: Man

Gepost op: 18-11-2007 15:32:15
geen idee eigenlijk het is hier redelijk rustig mbt vriendinnetjes enzo :^

Bellabeertje

• Gast

Gepost op: 18-11-2007 16:00:07
Het kan ook nog andersom zijn.
Dat een jongen een meisje zoekt die op zijn moeder lijkt.

Offline Lolita

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 18-11-2007 16:04:49
De enige gelijkenis die ze hebben is de lengte volgens mij :P

Strife*

• Gast

Gepost op: 18-11-2007 16:07:06
Mijn vriend lijkt absoluut niet op m'n vader :-\ Qua innerlijk niet en qua uiterlijk ook niet.

Wat een stomme stelling :P

http://www.telegraaf.nl/buitenland/65646001/Vrouwen_kiezen_evenbeeld_vader.html?p=8,1

Ja want die onderzoekers aan de universiteit zullen vast een iq hebben dat beneden het vriespunt ligt. :-\

Zelf durf ik niet te beweren dat vrouwen het evenbeeld van hun vader zoeken, maar ik denk dat het beeld van hun vader wel invloed heeft op de partnerkeuze.

Offline Lolita

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 18-11-2007 16:09:03
[..]

http://www.telegraaf.nl/buitenland/65646001/Vrouwen_kiezen_evenbeeld_vader.html?p=8,1

Ja want die onderzoekers aan de universiteit zullen vast een iq hebben dat beneden het vriespunt ligt. :-\

Zelf durf ik niet te beweren dat vrouwen het evenbeeld van hun vader zoeken, maar ik denk dat het beeld van hun vader wel invloed heeft op de partnerkeuze.

Moet je ook net een artikel uit de Telegraaf hebben :y

Strife*

• Gast

Gepost op: 18-11-2007 16:16:21
[..]

Moet je ook net een artikel uit de Telegraaf hebben :y

Moet dat artikel maar net verwijzen naar een bron (universiteit) en dus wel degelijk ergens op gebaseerd zijn. d:)b

Anique

• Gast

Gepost op: 18-11-2007 17:02:13
Beiden hebben donker haar en bruine ogen ja..

sleevie

• Gast

Gepost op: 18-11-2007 17:07:46
Hoeft zeker niet.
Soms zoeken mensen los van het uiterlijk een vriend(in) waarbij karakter belangrijker is.
Of zelfs vrouwen die iem. zoeken die juist NIET op hun pa lijkt, omdat ze daar geen leuke ervaringen mee hebben (gehad).
"In Love" zijn staat vgls mij los van alles. :-\

Offline femina

• Erelid
  • Leeftijd: 38

Gepost op: 18-11-2007 17:08:13
Een stelling van Flueelmisterie: veel vrouwen zoeken een partner die op hun vader lijkt.  :o

Is dat zo? Of zoekt een vrouw juist iets heel anders? Of heeft het er helemaal niets mee te maken? Of hangt het van de vader af?

Wat zijn jouw waarnemingen:
- (vrouwen) Lijkt je vriend/partner op je vader?
- (mannen) Lijk je zelf op de vader van je vriendin?
- Hoe zit dat met relaties om je heen?
Ik denk niet dat waar is er zijn altijd wel dingen te vinden die twee personen gemeen hebben (ook als je met die persoon geen relatie hebt). Humor, of snel boos worden of een andere karatertrek.
Stuur mij alleen een pm als je een serieuze vraag hebt. Sexueel getinte pm's worden gemeld bij de moderators (dating en camsex dus ook).                                          
                                  www.postcrossing.com

Offline freya1

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 18-11-2007 17:35:37
ja kan wel zijn denk ik, mijn vriend ligt onder mijn sloef en mijn papa onder mijn mamas sloef

of zegt dat meer over dat kinderen op hun ouders trekken xD

Anique

• Gast

Gepost op: 18-11-2007 17:37:45
ja kan wel zijn denk ik, mijn vriend ligt onder mijn sloef en mijn papa onder mijn mamas sloef

of zegt dat meer over dat kinderen op hun ouders trekken xD
En in het Nederlands  is dat...?

Offline Seathrill

• Erelid

Gepost op: 18-11-2007 18:20:07
Nee absoluut niet, eerder het tegenover gestelde. Ik zoek een man die niet gaat piepen als ik er een wenkbrauw haar uittrek
-

Offline BiekeChinees

• Bekend Lid

Gepost op: 18-11-2007 18:47:27

Ik mag er niet aan denken dat mijn partner trekken zou meehebben van mijn vader.
Een vader heb ik al, en dus absoluut géén behoefte om mijn vader te herkennen in mijn vriend.
Gelukkig lijken die twee in niets op elkaar, behalve dan dat ze alle twee mannen zijn. ;)
* dromen werden vertrappeld door de schoenen van het lot *

Topic-labels: Geen