Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Menstruatie] Bij vriend zijn  (gelezen 795 keer)

Offline FashnTopic starter

• Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 11-11-2007 16:30:40
Heey!
Ik heb n paar vraagjes! Als jullie ongesteld zijn doen jullie dan meestal gewoon een onderbroek aan en dan maandverband, of toch gewoon een string en tampon. Of nog anders?
En als jullie vriendje dan in je broek wil zitten, dan voelt hij dat inlegkruisje (als je dat in hebt) denk ik tog. Of zeggen jullie dat als hij in je broek wil zitten, dat je dit liever niet wil. Of zeg je gewoon de echte reden, dat je ongesteld bent.

En hoe scheren jullie je schaamhaar? Helemaal af? En hoe krijg je het goed glad, ik doe het gewoon met 'n scheermesje en scheerschuim. Maar heb altijd wondjes. Scheer ook tegen de richting in, is dit slecht? Maar daar word het wel gladder van. Hoe doen jullie dit?
« Laatst bewerkt op: 11-11-2007 21:39:51 door gaby »

Offline Jeroen.....

• Nieuw Lid
  • *
  • Geslacht: Man

Gepost op: 11-11-2007 16:40:17
Heey!
Ik heb n paar vraagjes! Als jullie ongesteld zijn doen jullie dan meestal gewoon een onderbroek aan en dan maandverband, of toch gewoon een string en tampon. Of nog anders?
En als jullie vriendje dan in je broek wil zitten, dan voelt hij dat inlegkruisje (als je dat in hebt) denk ik tog. Of zeggen jullie dat als hij in je broek wil zitten, dat je dit liever niet wil. Of zeg je gewoon de echte reden, dat je ongesteld bent.

En hoe scheren jullie je schaamhaar? Helemaal af? En hoe krijg je het goed glad, ik doe het gewoon met 'n scheermesje en scheerschuim. Maar heb altijd wondjes. Scheer ook tegen de richting in, is dit slecht? Maar daar word het wel gladder van. Hoe doen jullie dit?

1; Ik ben dan wel geen meisje, maar gewoon tegen je vriend zeggen dat je ongesteld bent. Is toch niks mis mee omdat te zeggen?
2; Nooit tegen de richting in scheren, geeft wondjes, irritatie, ontstoken haarzakjes en noem maar op.

Offline miezziej

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 11-11-2007 16:58:45
Ik draag maandverband omdat mijn lichaam tampons niet zo fijn vindt :P. En ik zeg gewoon tegen mijn vriend wanneer ik ongesteld ben, of wanneer ik het bijna moet worden. Weet hij dat ook weer :P

En idd, niet tegen de richting inscheren! Daardoor krijg je dus wss die wondjes en irritatie!
Ik scheer alleen met water...maar ik heb dan ook niet een hele gevoelige huid ofzo :P
ik ben lief! :)

Offline BeStylish__

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 27
  • Land: be

Gepost op: 11-11-2007 18:07:04
Als ik ongesteld ben, draag ik gewoon een onderbroek en maandverband. Dit vind ik toch wel het gemakkelijkst.
Ik heb dat altijd gezegd tegen mn vriend dat ik ongesteld was. Dan kwam hij tenminste niet voor verrassingen te staan. Maar naarmate je langer samen bent, weet hij het op den duur wel wanneer het weer zover is.
Ik gebruik een scheermesje en meestal ook gewoon water om me te scheren. Het is dan nooit superglad, maar als ik tegen de richting in schoor, had ik ook wondjes. Dus daarmee ben ik al snel gestopt.
't Is nu eenmaal moeilijk om het mooi glad te krijgen, tenzij je waxt natuurlijk :)
Lalalaa... <3

Offline Silent Shadow

• Bekend Lid

Gepost op: 11-11-2007 18:12:14
Heey!

Afwisselend, de ene keer maandverband en gwn boxer.. & andere keer tampon en boxer/string.
Verder heb ik gwn liever niet dat iemand er dan aanzit, is gwn ff mijn 4/5'daagjes rust door ongesteldheid dus.

En scheren doe ik alle kant op van links naar rechts, onder naar boven en van boven naar onder. Kortom: dus ook tegen de richting in. En ja, het is misschien slechter.. maar het is inmiddels gewend en gewoon babyzacht dan dus veel merk ik er niet meer van. (Heb dus nog maar zelden wondjes etc.:))
I've got my angel now.

• Actief Lid

Gepost op: 11-11-2007 19:16:32
Ik weet dat ongesteldheid iets heel normaals is, en dat vind ik ook.
Maar ik heb net 'n paar dagen met m'n vriend, en als hij dan over 2 weekjes in m'n broek wil zitten, en dan zeg dat dat niet kan omdat ik ongesteld ben..ben ik bang dat hij dat raar/vies vind ofzo..:S

Offline miezziej

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 11-11-2007 19:23:39
Ik weet dat ongesteldheid iets heel normaals is, en dat vind ik ook.
Maar ik heb net 'n paar dagen met m'n vriend, en als hij dan over 2 weekjes in m'n broek wil zitten, en dan zeg dat dat niet kan omdat ik ongesteld ben..ben ik bang dat hij dat raar/vies vind ofzo..:S

Als hij niet zou weten dat elk meisje ongesteld word, dan mag hij wel eens beter gaan opletten bij biologie.
Ik bedoel, jongens weten ook wel dat meisjes ongesteld worden en dat dat de normaalste zaak van de wereld is ;)

• Actief Lid

Gepost op: 11-11-2007 19:27:55
[..]

Als hij niet zou weten dat elk meisje ongesteld word, dan mag hij wel eens beter gaan opletten bij biologie.
Ik bedoel, jongens weten ook wel dat meisjes ongesteld worden en dat dat de normaalste zaak van de wereld is ;)
hahah ja idd, het is ook wel stom om dat berichtje hier te zetten. Ik ben gewoon Úcht onzeker

Offline miezziej

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 11-11-2007 19:29:32
[..]
hahah ja idd, het is ook wel stom om dat berichtje hier te zetten. Ik ben gewoon Úcht onzeker
Ik snap het wel hoor!
Maar ik denk dat hij het wel zal weten :). En als hij het raar vind, verwijs hem dan maar naar een biologieboek ;)

Offline Bloemblaadje

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 24
  • Land: nl

Gepost op: 11-11-2007 21:01:18
Ik draag sowieso standaard tampons.. maandverband vind ik vreselijk.. en vaak weet mijn vriendje het wel als ik ongesteld ben.. voor hij mijn broek in gaat :P

Ik scheer alles weg.. alleen met water.. mijn huid kan er prima tegen.. en ik krijg het gewoon goed glad met de richting mee :)
« Laatst bewerkt op: 11-11-2007 21:01:42 door Bloemblaadje »
I can be wilder than the wind
119 miles an hour           BB

Offline Gaby

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 11-11-2007 21:41:50
Ik gebruik altijd tampons. Ik heb een hekel aan maandaverband, ipv dat het in je ondergoed zit, zit het op den duur op je rug  *(

Mijn vriend weet het als ik ongesteld ben.

Scheer altijd met de haarrichting mee, anders kun je wondjes, bultjes of ingegroeide haartjes krijgen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Mathijs: "Oefening baart kunst, Onveilige oefening baart kind"

Offline Within D

• Erelid
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 11-11-2007 21:48:15
Ik vertel mijn vriend ook gewoon als ik weer ongesteld ben of het moet worden. Maar vaak hoef ik het niet eens te zeggen en merkt hij het al  :7

Ik gebruik zowel maandverband als tampons, wat ik op dat moment het prettigste vind. Strings draag ik nooit als ik ongesteld ben. Dat vind ik totaal niet prettig.

Ik scheer alleen met water, krijg het wel glad maar als je tegen de richting inwrijft voel ik wel stoppeltjes... maar dat maakt me vrij weinig uit.
Blue eyes just smile to the world
Full of dreams and with fascination
<3 doperwt 03-05-2013 <3

Offline ukkie87

• Forumfossiel

Gepost op: 11-11-2007 21:50:12
ik zeg het  hem ook gewoon, weet hij iig dat ik niet zwanger ben en dat ie rekening met me moet houden.
tampons doe ik altijd, maandverband vindt ik vreselijk.
strings draag ik nooit, stomme dingen :P

ik scheer meestal gewoon met water, maar is helaas nooit echt zo glad als ik wil :(
() ()     (»*░v░*»)   op 11-11-2012 mama van een prachtig prinsesje geworden <3
(   )       ( _.^._ )     
( O )

Nick

• Gast

Gepost op: 11-11-2007 21:51:59
Mijn vriendin gebruikt maandverband, zegt het gewoon wanneer ze ongesteld is. :)
Dan heb je ook niet dat moment dat ik in haar broek zit en dan opeens maandverband voel.
Zo weet je van te voren waar je aan toe bent. :)

Offline femina

• Erelid
  • Leeftijd: 38

Gepost op: 11-11-2007 21:54:27
Ik wordt nu haast niet meer ongestelt omdat ik mirena spiraal heb. Toen ik die nog niet had en ik werd ongestelt en ik was bij mijn exvriend dan zij ik dat altijd gewoon. Handoek eronder en er is niks aan de hand. Je kunt nog steeds uitstekend sex hebben als je ongestelt bent.
Stuur mij alleen een pm als je een serieuze vraag hebt. Sexueel getinte pm's worden gemeld bij de moderators (dating en camsex dus ook).                                          
                                  www.postcrossing.com

Topic-labels: Geen