Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Onzeker] Wil hij het uitmaken?  (gelezen 472 keer)

Lizzel

• Gast

Gepost op: 22-10-2007 16:16:16
Ik heb nu 2 maanden met mijn vriend en alles gaat/ging heel goed.
We hebben alle 2 voor het eerst sex gehad met elkaar en hebben samen erg veel lol altijd.
Alleen, sinds een week of 2 heeft hij steeds smoesjes als ik af wil spreken.
Ik vroeg bijvoorbeeld of ik langs zou komen maar dat kon niet, hij moest oefenen met de band.
Dus ik oke, zal ik komen kijken? dus hij nee, tis heel druk en dan heb ik geen tijd voor je.
Dus ik wat anders geregeld met mijn meiden en lkker geshopt, kom ik hem tegen in de stad met een vriend. Hij helemaal lief ja, ging niet door en blabla! En dat is een voorbeeld, elke x  kan ie niet en daarna belt iemand jaa J. zit hier. K heb ook al een paar dagen niet vn hem gehoord en normaal belt/mailt/smst ie wel:(

Wil hij het uitmaken dnken jullie? :(
« Laatst bewerkt op: 22-10-2007 16:28:57 door Lizzel »

Offline Audacious

• Erelid
  • Leeftijd: 26
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 22-10-2007 16:21:04
Ik denk dat je het beste aan hem zelf kan vragen waarom hij afspreken steeds afzegd..:)

Lizzel

• Gast

Gepost op: 22-10-2007 16:22:56
Dat zou k wel doen, maar wil t niet via de mail of telefoon doen, maar hij wil dus niet afsprekn

Offline Audacious

• Erelid

Gepost op: 22-10-2007 16:34:52
Als hij niet wil afspreken zul je het hem toch via mail of telefoon moeten vragen..

Lizzel

• Gast

Gepost op: 22-10-2007 16:35:35
Maar ik wil juist zien hoe ie reageerd enzo, miss zit ie wel in de problemen ofzo :-\

Lizzel

• Gast

Gepost op: 22-10-2007 16:37:42
Naja, laat ook maar, ik bel hem morgen op en kijk wat ie te zeggen heeft.

Offline Silent Shadow

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 22-10-2007 16:38:10
Maar ik wil juist zien hoe ie reageerd enzo, miss zit ie wel in de problemen ofzo :-\

Idd. PRATEN is het codewoord.. Vertrouwen is een ding wat hij misschien nodig heeft.
Misschien is er iets, zit hij niet lekker in zijn vel en stoot hij zich dan van jouw af om je er geen pijn mee te doen... Ik weet niet wat voor jongen het is natuurlijk, maar de meeste hebben toch dat 'stoere' in zich en zullen zich vaak groot houden. Als dat hetgene is, kun je er alleen maar voor hem zijn wanneer hij aangeeft dat het goed is.

Sterkte! :)
I've got my angel now.

Lizzel

• Gast

Gepost op: 22-10-2007 16:39:52
[..]
Misschien is er iets, zit hij niet lekker in zijn vel en stoot hij zich dan van jouw af om je er geen pijn mee te doen... Ik weet niet wat voor jongen het is natuurlijk, maar de meeste hebben toch dat 'stoere' in zich en zullen zich vaak groot houden.
Sterkte! :)
Hij is helemaal niet zo stoer en dat weet ie zelf ook  :P Hij rent als eerste weg en huilt zonder dat ie zich daarvoor schaamt :P Dus hij weet dat k t niet erg vind als er wat is

Offline Audacious

• Erelid

Gepost op: 22-10-2007 16:41:47
Naja, laat ook maar, ik bel hem morgen op en kijk wat ie te zeggen heeft.

Goedzo..;) Want anders duurt het misschien nog weken..en jij bent nu degene die in de stress zit.. misschien is er wel niets ergs aan de hand enzo

Lizzel

• Gast

Gepost op: 22-10-2007 16:44:37
NA, ik weet ook dat hij het zichzelf veel te druk maakt, tot 6 uur school, 1x in de week duiken 3x per week drummen en 1 x naar de band. Veelste druk natuurlijk hij heeft amper tijd om te rusten en stresst ook vrij veel. Maar daarom vind hij mij ook zo leuk zei die, omdat ik mezelf niets opleg maar wel kijk wat er komt en dat ie dat rust gevend vind  :) Was zo lief toen ie dat zei:p

Offline Audacious

• Erelid

Gepost op: 22-10-2007 16:54:08
Ja, dat is wel heel erg druk ja..
Misschien zit hij er helemaal doorheen..
Kan hij niet iets schrappen? :P

Lizzel

• Gast

Gepost op: 22-10-2007 16:55:34
Hij wil t niet, k vroeg het ook een keer, maar hij vind het allemaal te leuk! behalve dat duiken, maar dat moet hij doen voor z'n conditie, hij heeft een HELE snelle verbranding en hij slaat bijna geen energie op of zo, daarom moet ie trainen enzo  :)

Offline Audacious

• Erelid

Gepost op: 22-10-2007 17:03:12
Ohh..Ja, dan houdt het op :)
Maar dan zijn er nog 3 dagen over :P

Lizzel

• Gast

Gepost op: 22-10-2007 17:04:23
Haha, ja t weekend:p Maar dan kan hij dus steeds niet :p en meestal is ie Uitgeput:p Hij moet echt eens lkker chille ;)
MAar ik ben echt bang dat ie t uitmaakt, k ben nog nooit zo verlieft geweest, weet zeker dat ik dan heel lang moet verwerken..

Lizzel

• Gast

Gepost op: 22-10-2007 17:25:23
Hij neemt niet op !! :-X :-X :-X

Topic-labels: Geen